سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای بیش از ۲۰ برنامه توسط هلال احمر زنجان در دهه فجر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:به مناسبت چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۲۰ برنامه توسط هلال احمر این استان اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - موسوی گفت: دهه فجر امسال کاروان‌های سلامت هلال احمر به منظور ارائه خدمات پزشکی رایگان به مناطق کم برخوردار در روستا‌های استان اعزام می‌شوند.

او به  اعمال تخفیف در هزینه‌های خدمات توانبخشی اشاره کرد و گفت: از نخستین روز دهه فجر ارائه خدمات توانبخشی با ۱۰ درصد در بخش‌های مختلف توانبخشی و فیزیوتراپی آغاز و تا پایان این دهه در شهرستان‌های زنجان و طارم ادامه خواهد داشت.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان بیش از ۱۰ خانه هلال  در ایام دهه فجر در زنجان افتتاح می شود.

موسوی می گوید: این خانه‌ها با هدف ارائه آموزش‌های هلال احمر و افزایش تاب آوری در میان جوامع شهری و روستایی در شهرستان‌های زنجان، طارم، ابهر و خرم دره افتتاح خواهد شد.

او گفت : طرح دانش‌آموز آماده در روز‌های سخت همزمان با نخستین روز از دهه فجر در ۱۵۰ مدرسه استان زنجان با هدف خود امدادی، دگر امدادی، ترویج فرهنگ نوع‌دوستی، کمک به دیگران و نهادینه‌سازی این فرهنگ در بین جوانان بویژه دانش‌آموزان با همکاری آموزش و پرورش عملیاتی می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان نشست‌های روشنگری و بصیرت افزایی با محوریت تبیین روند شکل گیری و ادامه نهضت انقلاب مردمی ایران، برگزاری کارگاه آموزشی گام دوم انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده شهید جمعیت هلال احمر، اهدای خون توسط کارکنان و داوطلبان هلال احمر استان، عضوگیری از علاقمندان برای فعالیت در هلال احمر، اجرای طرح آموزش همگانی و آشنایی مقابله با مخاطرات و بلایا در خانه‌های هلال روستایی و دستگاه‌های اجرایی، آغاز آموزش‌های تخصصی ویژه نجاتگران در دهه فجر را از دیگر برنامه‌های هلال احمر استان زنجان برشمرد.

او می گوید: دیدار و عیادت از خانه سالمندان، استقرار ایستگاه سلامت در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان زنجان و ایجاد هشتگ و تولید محتوا با محوریت دستاورد‌های چهل و سه ساله نظام انقلاب اسلامی در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های دهه فجر هلال احمر استان به شمار می‌رود.

موسوی گفت: ارائه خدمات امدادی با حضور امدادگران و نجاتگران برای شرکت کنندگان در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.