سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز جشن‌های دهه فجر در استان سمنان

در سالروز ورود تاریخی بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی به میهن عزیزمان ایران، برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر در استان سمنان آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان - در ابتدای این برنامه‌ها، جمعی از مردم و مسئولان با حضور در گلزار‌های شهدای این استان به مقام شامخ شهدا ادای احترامم و با امام راحل و شهیدان گلگون کفن این مرز و بوم تجدید دیدار کردند.

نواخته شدن زنگ انقلاب، رژه موتوری و افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی از برنامه‌های دیگر این روز عزیز است.

 نماینده ولی فقیه در استان در مراسم بزرگداشت دهه فجر که در بارگاه مطهر امامزاده یحیی سمنان برگزار شد گفت: امام راحل (ره) به منظور مبارزه با بی عدالتی، قیام کردند و تا پایان عمر با برکت خویش، به دنبال اجرای عدالت بودند.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی می گوید: امروز هرکسی در هر جایگاه و منصبی قرار دارد، باید با فساد مبارزه کرده و به دنبال اجرای عدالت باشد.

استاندار سمنان هم گفت: مردم در تمام صحنه‌ها و عرصه‌های نظام، با وجود تمام مشکلات، وفاداری خود را به خون شهدا، امام‌راحل و انقلاب ثابت کردند.

سید محمدرضا هاشمی می گوید: روحیه جهادی، شایسته سالاری، کارآمدی، پاک دستی و فساد ستیزی، از ویژگی‌های مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که امروز همگان باید در این مسیر حرکت کنیم

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.