سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در کارگروه پیشگیری و کاهش تصادفات مطرح شد

ضرب الاجل دو هفته‌ای برای ارائه پیشنهاد درباره کاهش تصادفات

دستگاه های مسئول در حوزه تصادفات و حوادث در خراسان جنوبی دو هفته فرصت دارند پیشنهادات خود را برای طرح در شیوه نامه کاهش تصادفات ارائه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - حجت الاسلام وحدانی نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی در حاشیه کارگروه اجرای مداخلات موثر به منظور پیشگیری و کاهش تصادفات منجر به ضرر جانی و مالی گفت: یکی از مباحث مورد توجه در این جلسه رفع نقاط حادثه خیز در جاده‌های استان بود.

او گفت: طبق اعلام مسئولین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، رفع نقاط حادثه خیز و شناسایی آن‌ها در جاده‌های استان در حال انجام است و تا پایان سال ادامه دارد.

حجت الاسلام وحدانی نیا گفت: نصب سیستم‌های هوشمند در جاده‌ها و معابر شهری نیز بر عهده شهرداری و حمل و نقل جاده‌ای است که نوعی سرمایه گذاری به شمار می‌رود، زیرا سبب حفظ جان و مال انسان‌ها می‌شود و از تخلفات و حوادث جلوگیری می‌کند.


بیشتر بخوانید


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: شیوه نامه‌ای به منظور کاهش تصادفات و تعامل بین دستگاه‌های مسئول در حال تدوین است.

او گفت: با تصویب این شیوه نامه می‌توان گامی موثر در کاهش تصادفات برداشت و دستگاه‌های مسئول پیشنهاداتی را برای هر چه اجرایی شدن آن دارند که می‌بایست تا دو هفته آینده به دبیرخانه مرکزی ارائه کنند.

حجت الاسلام وحدانی نیا گفت: پیشنهادات در شورای پیشگیری از وقوع جرم بررسی می‌شود و در نهایت تصویب خواهد شد.

سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: از ابتدای امسال ۲۰۹ نفر در حوادث جاده‌ای استان فوت کرده اند که این تعداد در مدت مشابه پارسال ۱۷۴ نفر بوده است.

سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی نیز از فوت ۲۴ نفر در حوادث درون شهری استان از ابتدای امسال خبر داد.

۸ نفر از فوتی‌ها مربوط به شهرستان بیرجند بوده اند.

انتهای پیام/ س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.