سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از فعالان مجازی سپاه ناحیه امامت تبریز

در مراسمی از فعالان فضای مجازی و تولید محتوای سپاه امامت تبریز تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از فعالان مجازی سپاه ناحیه امامت تبریز حضور بسیج را در فضای مجازی فعال وموثر دانست و گفت: تا به این لحظه بسیج در مقابله باهجمه‌های دشمنان در فضای مجازی خوب عمل کرده است و در ادامه هم ان شاءالله این حضور پرفروغ‌تر خواهد شد.

 تشکیل تیم‌های تولید محتوا در بسیج امیدوارکننده است .

تولید محتوا در فضای مجازی مهم است و شما جوانان پیشتازان این مسیر هستید و در فضای مجازی نقش‌آفرینی می‌کنید.

 دشمن در شبکه‌های مختلف و فضای مجازی سعی در کم رنگ کردن اررزش‌های دینی و انقلابی ما دارد که تا به این لحظه با حضور آگاهانه شما در این فضا شکست خورده است.

بعضی‌ها هم در این فضا سعی در تطهیر رژیم خائن پهلوی دارند و با تولید برنامه‌های مختلف می‌خواهند ما را به اشتباه بیندازند که ان شاء الله با مقاومت بی نظیر بسیجیان در فضای مجازی هم ناکام می‌مانند.

باید در فضای مجازی قویتر شویم .

در این فضا باید خیلی خودمان را قوی کنیم، میدان به دشمن ندهیم و در جامعه امید آفرینی کنیم که امید آفرینی از وظایف مهم جوانان انقلابی است.

سرهنگ پور اسماعیل فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز نیز در این مراسم با بیان اینکه برای خنثی کردن برنامه‌های دشمنان در فضای مجازی برنامه داریم گفت: دشمنان در این فضا به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی ایران و نا امید کردن مردم هستند که ما هم در این زمینه برنامه داریم و محتوا‌های بسیار خوب و تاثیر گذاری تهیه کرده و می‌کنیم واز این طریق مقابل دشمنان تاآخرین لحظه ایستاده ایم.

امروز تولید فرآورده‌های دیجیتالی باید مورد توجه جدی قرار بگیرد چرا که فضای مجازی خط مقدم تقابل با توطئه‌های دشمنان است و اگر در این زمینه تعلل کنیم نمی‌توان مقابل توطئه‌ها ایستاد.

سیفی مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه عاشورا نیز اقدامات سپاه ناحیه امامت تبریز را در زمینه فضای مجازی بسیار خوب و ثاثیر گذار دانست و گفت: سپاه امامت تبریز در عملیات‌های مجازی گذشته نقش بسیار خوب و ارزنده‌ای در خنثی کردن توطئه دشمنان در فضای مجازی داشته است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.