سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه خاش:

انس با قرآن و ادامه راه شهیدان سبب استحکام نظام شد

امام جمعه خاش گفت: انس گرفتن با قرآن کریم، پیروی از سیرت بزرگان دین و ادامه راه شهیدان سبب استحکام و ابهت نظام اسلامی ایران شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -   حجت الاسلام غلامرضا دهقان  در مراسم جشن انقلاب، محفل معنوی انس با قرآن کریم و تکریم مادران شهیدان خاش؛ با گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی بر ضرورت تبیین اهداف شکل گیری و دستاورد‌های انقلاب و تداوم راه شهدا و تکریم و الگو پذیری از مادران شهیدان تاکید کرد.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی سبب احیای اسلام در کشور ایران و مبارزه با ظلم و ستم طاغوتی و مستکبران شد.

مولوی کوهساری امام جمعه عباس آباد نیز با گرامی داشت دهه فجر و هفته زن به بیان ویژگی‌های برجسته حضرت فاطمه الزهرا (س) پرداخت و اهمیت پیروی از سیرت و زندگی بانوی بزرگ اسلام را مورد تاکید قرار داد.

عیدمحمد قلندرزهی بخشدار مرکزی خاش هم در سخنانی به تبیین اهداف شکل گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نماد و مظهر مبارزه با ظلم و استبداد و اجرای عدالت در دنیا بوده و هم اینک نیز بعد از گذشت حدود ۴۴ سال از عمر با برکت خود حامی و یاور محرومان و مظلومان جهان است.

محفل معنوی انس با قرآن کریم، تکریم مادران شهدا، جشن انقلاب، مراسم بزرگداشت دهه فجر و سالگرد ورود امام راحل به میهن و پاسداشت هفته زن با حضور امامان جمعه شیعه و سنی، بخشدار مرکزی، شماری از مسوولان و خانواده‌های روستایی در روستای عباس آباد بخش مرکزی خاش برگزار شد.

به همت دفتر امام جمعه و بخشداری مرکزی و همکاری ادارات ورزش و جوانان، کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر، شورای اسلامی، دهیاری و حوزه مقاومت بسیج عباس آباد از شرکت کنندگان و بانوان این روستا به مناسبت دهه فجر و پاسداست مقام زن تجلیل شد.

 شهرستان مرزی خاش در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.