سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان ماموریت پروفسور در تیم ملی هندبال ایران!

سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال کشورمان که تا پایان رقابت‌های قهرمانی آسیا قرارداد داشت، در محل اقامت تیم ملی در عربستان از بازیکنان خداحافظی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال کشورمان که صید بزرگی برای ایران محسوب می‌شد و لقب پرفسور هندبال اروپا را داشت، گویا دیگر قصد ندارد با تیم ایران ادامه همکاری بدهد. او بعد از بازی ایران با عربستان در رده بندی مسابقات قهرمانی آسیا طی جلسه‌ای در هتل با اعضای تیم خداحافظی کرده است و از عربستان به کشورش باز خواهد گشت. هرچند هنوز جلسه‌ای بین مرد اسپانیایی و علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال برگزار نشده است، اما خداحافظی پروفسور نشان می‌دهد که او قصد بازگشت به ایران را ندارد.

قرارداد مانوئل مونتایا فرناندز اسپانیایی تا پایان رقابت‌های قهرمانی آسیا بوده است و به همین دلیل بعد از پایا این مسابقات ماموریتش در تیم ملی به پایان رسیده است. در این میان مسئولان فدراسیون از پروفسور در خواست کرده‌اند تا به ایران باز گردد و در مورد ادامه همکاری با تیم ملی هندبال ایران صحبت کنند، ولی فرناندز به این در خواست پاسخ نداده است و تنها تصمیم گرفته است تا به کشور خود باز گردد و استراحت کند.

اگر علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال نتواند مانوئل را متقاعد به بازگشت کند باید دوباره شاهد چالش انتخاب سرمربی در تیم ملی هندبال کشورمان باشیم موضوعی که می‌تواند ضربه دیگری را به تیم ملی وارد کند. تیم ملی هندبال ایران پس از ۸ سال توانست با فرناندز جواز حضور در رقابت‌های جهانی را کسب کند تا بار دیگر جهان در انتظار هندبالیست‌های ایرانی باشد. هر چند کسب سکو می‌توانست پروفسور را مجبوب‌تر کند، اما این اتفاق نیافتاد تا ملی پوشان ایران به مقام چهارمی در آسیا تکیه کنند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.