سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار مدیریت بحران استانداری فارس نسبت به خطرات بارش سنگین

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس از ورود سامانه جدید بارشی به فارس و خطرات این بارش به شهروندان هشدار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: با توجه به ورود سامانه جدید بارشی به فارس، در شمال شرق، شمال غرب و مرکز استان شاهد بارش‌ سنگین باران، وزش باد و در برخی نواحی بارش برف خفیف خواهیم بود که در این زمینه هشدارها و اقدامات صورت گرفته است.

خلیل عبداللهی گفت: این سامانه از اواخر وقت امشب تا پایان سه شنبه دوازدهم همین ماه ادامه دارد و تمهیدات لازم برای جلوگیری از بحران در تمام شهرستان ها در نظر گرفته شده و از آنها خواسته ایم در محل کار خود حاضر باشند.

او گفت: با توجه به میزان بارش‌ها، انتظار آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان آب نیز وجود دارد و به تمام فرمانداری‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان آماده باش کامل داد شده تا در صورت بروز هرگونه مشکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن واکنش مناسب نشان دهند.

عبداللهی همچینن به شهروندان و هموطنان توصیه کرد ضمن پرهیز از انجام سفرهای غیر ضروری، در صورت انجام سفر امکانات و تجهیزات لازم به همراه داشته باشند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس به شهروندان به ویژه عشایر استان پیشنهاد کرد که از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و قرار گرفتن در ارتفاعات خودداری کنند و دام ها را در مناطق امنی قرار دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.