سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ۱۰۱ برنامه به مناسبت دهه فجر امسال توسط سپاه دیواندره

فرمانده سپاه شهرستان دیواندره گفت:همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۱۰۱ عنوان برنامه مختلف توسط سپاه شهرستان دیواندره و با حضور بسیجیان و مردم برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار صمد محمد علیزاده گفت: اولویت سپاه برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری همراه با تبیین و معرفی انقلاب اسلامی در قالب‌های هنری و پاسداشت شعائر این دهه مبارک است.

فرمانده سپاه شهرستان دیواندره  شعار امسال دهه فجر را جشن ملی ۱۴۰۰ عنوان کرد و گفت: برنامه‌های امسال با محوریت مردم، با همراهی جامعه و نواحی مقاومت، حوزه‌های بسیج و پایگاه‌ها و کانون‌های سطح شهرستان برگزار می‌شود.

او به برنامه‌های شاخص دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: برنامه‌های محرومیت زدایی شامل افتتاح ۲ واحد منزل مسکونی بهزیستی، کمک به تامین آب شرب روستای بست از توابع بخش مرکزی، توزیع ۲۰۰ بسته کمک‌های مومنانه و بهره برداری از ۵۰ طرح اشتغالزایی با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال از جمله این برنامه‌ها می باشد.

سرهنگ علیزاده گفت: دیدار با خانواده شهدا، اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم شهرستان، دیدار با روحانیون و غبار روبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های سپاه در شهرستان دیواندره است.

او با اشاره به اینکه در ۴۳ سال گذشته جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک حکومت مردمی و انقلابی، خدمات شایسته‌ای به ملت ارائه کرده است گفت: هدف جمهوری اسلامی، تعالی جایگاه مردم و ارائه خدمات بهتر و موثرتر است که در برگزاری مراسم‌های مربوط به دهه مبارک فجر، این موضوع به درستی به اطلاع عموم جامعه رسانده می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.