سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای برنامه های ورزشی به مناسبت دهه فجر در استان همدان

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: با توجه به شیوع کرونا تمام برنامه‌ها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- حمید سیفی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است که مبدأی برای تحول در جامعه اسلامی و همچنین بیداری اسلامی در دنیا شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: توجه ویژه به جوانان و نیروی انسانی جوان جامعه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری امری ضروری است، در همین زمینه باهدف بهره‌مندی هرچه بیشتر و هدفمند از ظرفیت‌های نیروی جوانان در استان برنامه‌های متنوعی در دو بخش فرهنگی و ورزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تدوین شده است.

او گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته ۱۴۳ عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در سطح استان همدان پیش بینی شده است که با توجه به شیوع ویروس کرونا تمام برنامه‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

سیفی گفت: محوریت تمام برنامه‌های فرهنگی ورزشی دهه فجر اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی، پاسداشت آن و انتقال پیام انقلاب به نسل جوان خواهد بود.

او نواختن زنگ انقلاب اسلامی در زورخانه‌ها و خانه‌های جوان، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری جشن انقلاب، مسابقات کتاب‌خوانی عفاف و حجاب، برگزاری کرسی‌های تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) و گفتمان انقلاب اسلامی، سرکشی و دلجویی از خانواده معزز شهدا و جانبازان، برگزاری همایش پیاده‌روی، رونمایی از المان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای گران‌قدر مدافع حرم استان همدان را از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها در دهه فجر عنوان کرد.

سیفی در خصوص پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح در دهه فجر گفت: در بخش عمرانی بهره‌برداری از ۴ پروژه سالن کبدی کبودرآهنگ، سالن ۱۰ خطه تیراندازی در استادیوم آزادی اسدآباد، گود زورخانه تازه احداث سالن ورزشی شهدای سرکان و باشگاه بیلیارد توپ سیاه تویسرکان پیش‌بینی‌شده است.

مدیر کل ورزش وجوانان استان همدان گفت: در صورت مجوز ستاد کرونا ورزشکاران و جوانان استان مانند سالیان گذشته با حضوری پرشورتر و گسترده‌تر با لباس‌های متحد الشکل در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.