سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح و کلنگ زنی ۵۳ طرح در نهاوند

سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: در ایام دهه فجر امسال ۵۳ طرح عمرانی با اعتباری افزون بر۱۴۱میلیاردتومان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- جعفر سلگی در نشست خبری به‌مناسبت گرامی‌داشت دهه مبارک فجر گفت: ۴۱  طرح  اعتباری بالغ بر ۱۳۷ میلیارد و 700 میلیون تومان در دهه فجر به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی 12 طرح با بیش از 4 میلیارد تومان همدر شهرستان هاوند آغاز خواهد شد.

او گفت:بیش از ۶۰۰ برنامه در ایام دهه فجر در شهرستان نهاوند برگزار می شود.

سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: دهه مبارک فجر ایام به ثمر رسیدن مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های مردان وزنان آزاده ایران سرافراز و کلید گشاینده در‌های فتح و پیروزی به روی ملت بزرگ ایران است که با رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) «استقلال»، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد.

سلگی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که دامن افق‌ها را روشن ساخت و پرده‌های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نورباران کرد، دهه فجر، مطلع غزل زیبای پیروزی و قصیده بلیغ و رسای اسلام بود.

او گفت: اشتغال و اقتصاد از تاکیدات مهم رهبری، رییس جمهور و از اولویت‌های استاندار است، در نهاوند نیز پیرو تاکیدات پیگیری این دو مهم از اولویت‌ها و در دستور کار مجموعه مدیریتی شهرستان است.

انتهای پیام/س

برچسب ها: دهه فجر ، کلنگ زنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.