سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شبانه روزی شدن فعالیت قرارگاه مدیریت کرونا در مشهد

دبیر قرارگاه مرکزی مدیریت کرونا دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی خراسان رضوی گفت: قرارگاه مرکزی کرونا در مشهد شبانه روزی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد -  علی اصغر انجیدنی گفت: با توجه به شروع موج ششم در کشور و خراسان رضوی، شاهد افزایش تعداد بیماران در حوزه سرپایی و بستری هستیم، ریسک خطر برای افرادی است که واکسن نزدند یا واکسیناسیون خود را کامل نکردند و یا دارای بیماری زمینه‌ای هستند از این رو همه گروه‌های هدف باید برای دریافت واکسن خود در زمان مقرر اقدام کنند.

 به گفته او  کمیته اطلاع رسانی نیز از همه ظرفیت‌های اطلاع رسانی شهری در بحث رسانه ملی، مکتوب، مجازی و استفاده از ظرفیت تبلیغات شهری برای اطلاع رسانی به مردم استفاده می‌کند تا اطلاع رسانی خوبی در خصوص نظام ارجاع و مراکز درمانی سرپایی و بستری صورت گیرد.

دبیر قرارگاه مرکزی مدیریت کرونا دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی خراسان رضوی گفت: امیدواریم با کمک همه ارگان‌ها در پیک ششم، شاهد کمترین مشکلات برای بیماران باشیم.

به گفته انجیدنی مردم می‌توانند علاوه بر مراکز منتخب کرونا از درمانگاه‌های منتخب برای مراجعه نخست و تست رپید استفاده کنند.

دبیر قرارگاه مرکزی مدیریت کرونا دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی خراسان رضوی گفت: اگر فردی دارای علائم بیماری است به حساب سرماخوردگی نگذارد، زیرا در شرایط پیک امیکرون باید بلافاصله خود را قرنطینه کنند و برای پیگیری درمان به پزشک مراجعه کنند.

انتهای پیام//م.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.