سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور رهبر معظم انقلاب در مرقد مطهر امام خمینی (ره) + فیلم و تصاویر

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مرقد بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حاضر شدند و با قرائت نماز و قرآن، یاد و خاطره امام عظیم‌الشأن ملت ایران را گرامی داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان - در آستانه ایام‌الله دهه‌فجر و چهل‌وسومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نخستین ساعات صبح امروز در مرقد بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی حاضر شدند و با قرائت نماز و قرآن، یاد و خاطره امام عظیم‌الشأن ملت ایران را گرامی داشتند.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین با حضور بر مزار شهیدان عالی‌مقام بهشتی، رجایی، باهنر و شهدای حادثه هفتم تیر ۱۳۶۰، علوّ درجات آنان را از خداوند متعال مسألت کردند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سپس در گلزار شهیدان سرافراز حضور یافتند و به ارواح مطهر مدافعان اسلام و ایران ادای احترام کردند.

 

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
با سلام . یکی از موادی که باعث افزایش هزینه های جاری(80% ) دولت در سال ها شده است موازی کاری سازمانها . نهاد ها و بنیاد ها می باشد . مطابق اموزه های دینی از حکومت داری حضرت علی (ع) و تجارب سایر کشورها . زنان بی سرپرست و کودکان تا سن بلوغ و معمولان و از کار افتادگان تحت جمایت حکومت مقدس اسلامی می باشند . که در ایران سه زمان مهم این وظایف را بصورت موازی انجام می دهند . بنیاد شهید . سازمان بهزیستی . کمیته امداد امام خمینی و بعضی از سازمانهای خیریه . بنظر می رسد الان زمان ان رسیده که مدیریت این اینها در هم ادغام و همانطوریکه بعضی از نمایندگان پیشنهاد کردند با ایجاد وزارت از موازی کاری جلوگیری .و امکانات انها به نحو خوب برای اجرای این احکام الهی انجام شود . و مردم بطور عینی ببیند که مطابق با اموزهای قران . کلیه زنان بی سرپرست . کودکان تا سن بلوغ و معلولان و از کار افتادگان تحت حمایت ولیفقیه یعنی همان علی زمان هستند .
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
سلام.با ادغام سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ره موافقت میشود.دستور اجرا شود.با تشکر