سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار همدان:

به دنبال برنامه‌ریزی توسعه‌محور در افق‌ درازمدت هستیم

استاندار همدان گفت: ضمن رسیدگی به معیشت مردم، به دنبال ریل‌گذاری و برنامه‌ریزی توسعه محور برای پیشرفت استان در افق درازمدت هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- علیرضا قاسمی فرزاد در نشستی صمیمی با دبیران احزاب و گروه‌های سیاسی استان همدان با اشاره به اینکه حکمرانی یکی از سخت‌ترین امور است، گفت: ما وضعیت نابسامان و به هم‌ریخته‌ای از دولت گذشته تحویل گرفته‌ایم که تلاش شبانه‌روزی می‌طلبد تا شرایط بهبود پیدا کند.

او گفت: احیای دو سوم واحد‌های راکد استان اقدام بزرگ دولت در کوتاه مدت بوده که تاکنون به برخی از آن‌ها رسیدگی و موانع آن‌ها رفع شده است.

استاندار همدان گفت: در حوزه‌های کشاورزی، صنایع، گردشگری و معادن استان نیز برنامه‌ریزی‌های لازم و بلند مدت را در نظر گرفته‌ایم؛ زیرا باید میزان بهره‌وری حوزه‌های مختلف در استان را افزایش دهیم.

نماینده عالی دولت در استان همدان گفت: برای گرفتن تصمیم درست در انتصابات باید همه جوانب را سنجید و به تمام ابعاد آن پرداخت تا در راستای منافع عمومی و مصالح نظام مقدس اسلامی اقدام کنیم.

قاسمی فرزاد گفت: یکی از برنامه‌های مهمی که تیم مدیریتی استان در دستور کار قرار داده، تربیت نیرو و کادرسازی مدیریتی برای انقلاب است.

او گفت: آنچه از احزاب سیاسی اصولگرا و تشکل‌ها و جریان‌های انقلابی استان همدان انتظار می‌رود، این است که به مسئولان و مدیران دولت سیزدهم اعتماد کنند.

نماینده عالی دولت در استان همدان گفت: در انتصابات حتما از جوانان استفاده می‌شود و از افراد با سابقه نیز در کنار آن‌ها به عنوان مشاوره استفاده خواهد شد تا بتوان بهترین نتیجه را اخذ کرد.

او گفت: خانه احزاب سازوکار ویژه‌ای دارد و در راستای استفاده برابر و عادلانه از تمامی احزاب شناسنامه‌دار استان همدان قدم بر می‌داریم.

استاندار همدان گفت: از نظرات و توانمندی‌های بانوان کارآفرین در استان نهایت استفاده می‌شود و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

قاسمی‌فرزاد گفت: در راستای حمایت از بانوان، برنامه‌ریزی‌های لازم در جهت حمایت از زنان بی‌سرپرست، بد سرپرست و زنان روستایی در حال انجام و اجرا است.

او گفت: از حقوق حقه فرهنگیان دفاع کرده و دفاع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد کسی از این موضوع سوء استفاده کند.

استاندار همدان گفت: یکی از وظایف احزاب استفاده از "جهاد تبیین" در فضای مجازی و به‌صورت گفت‌وگوی رو در رو در راستای هوشیار کردن جامعه فرهنگیان است، زیرا که منافقین تمام تلاششان را برای هجمه به کشور و آسیب زدن به مردم به کار گرفته‌اند.

انتهای پیام/د

برچسب ها: استانداری ، احزاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.