سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واحدی:

سپیدان سوئیس ایران است

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی گفت: سپیدان سوئیس ایران است و تجربه دمای منفی ۲۴ در کنار زیرساخت‌های خوب گردشگری سفر به این شهرستان را یک تجربه منحصربه‌فرد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - جواد واحدی در حاشیه بازدید از غرفه استان فارس در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، گفت: استان‌های ما بسیار خوب و موفق در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی امسال شرکت کرده‌اند و با توجه به محدودیت‌های کرونایی که وجود دارد، مردم استقبال گرمی در روز اول نمایشگاه بسیار زیبا بود که نسبت به سال قبل بهتر عمل کردند و استان فارس همان‌طور که انتظار می‌رفت قابلیت‌های استان فارس بیشتر شناسانده شد.

او گفت: استان فارس در گردشگری برتر است و بعد از کنترل بیماری کرونا سونامی گردشگران را در استان فارس شاهد خواهیم بود و باید زیرساخت‌های استان را قوی‌تر کنیم.

احدی گفت: سپیدان سوئیس ایران است و اختلاف دمای آن نسبت به شیراز با توجه به فاصله ۶۰ کیلومتری با آن به مرکز استان هر گردشگری را متحیر می‌کند و تجربه دمای منفی ۲۴ در کنار زیرساخت‌های خوب گردشگری سفر به سپیدان را یک تجربه منحصربه‌فرد کرده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: باید در حوزه فضای مجازی کار بیشتری برای معرفی انجام گیرد و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس در معرفی جاذبه‌های استان اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.