سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منع رانندگی نوجوان پس از وقوع تصادف + فیلم

نوجوانی که پس از مصرف مشروبات الکلی پشت فرمان خودرو قرار گرفته بود، پس از تصادف از رانندگی منع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - نوجوانی که تحت تاثیر مشروبات الکلی با خودروی خود وارد یک رستوران در انگلیس شده بود به مدت ۲ سال از رانندگی منع شد.

بنا به گزارش اسکای نیوز؛ این اتفاق در منطقه ساسکس غربی واقع در جنوب شرقی انگلیس رخ داده بود. پلیس محلی انگلیس در بیانیه‌ای نام این نوجوان ۱۹ ساله را «تیلور استیل» اهل آشینگتون اعلام کرده بود که پس از مصرف مشروبات الکلی و به علت خارج شدن از حالت عادی با رستوران تصادف کرده بود.

بنا به گزارش پلیس در لحظه وقوع حادثه مصرف الکل تیلور استیل، سه برابر بیشتر از حد مجاز رانندگی در حالت مستی بود که باعث تصادف خودرو شد. او پس از تست پلیس و احراز مصرف مشروبات بیش از حد مجاز روانه بازداشتگاه شد. استیل در بازجویی به پلیس اعتراف کرده بود که قبل از رانندگی مشروبات الکلی مصرف کرده است. با این حال او مدعی شد که از دلیل رانندگی و مقصد خود بی اطلاع بوده است.


بیشتر بخوانید


گفتنی است؛ وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که پیش از این برخورد یک خودرو به رستورانی در ریاض، پایتخت عربستان سعودی منتشر شده بود. در فیلم منتشر شده این خودرو غیرقابل کنترل به رستوران برخورد کرد.  مردی که در مقابل این رستوران نشسته بود با خوش شانسی از خطر گریخت. طبق گزارش‌ها در این حادثه به کاپوت و سمت چپ خودرو آسیب زیادی وارد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.