سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت‌نام بیش از ۱۰۰ هزار کردستانی در طرح‌های تولید مسکن

مدیر کل راه و شهرسازی کردستان گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار نفر از استان در طرح‌های تولید مسکن (اقدام ملی و نهضت ملی مسکن) ثبت نام کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - عرفان مرادی گفت: از ۱۰۰ هزار نفر ثبت نام شده در طرح های تولید مسکن حدود ۲۲ هزار و ۸۰۰ نفر در طرح اقدام ملی و بیش از ۷۸ هزار نفر نیز با مراجعه به سامانه ثمن در طرح جهش تولید ثبت نام کرده‌اند.

مدیر کل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای طرح اقدام ملی مسکن گفت: در شهر سقز برای هزار و ۱۷۹ نفر زمین تامین و تحویل سازنده شده و عملیات اجرایی از جمله آماده‌سازی شروع شده است.

به گفته او: در شهر دیواندره عملیات اجرایی ۲۰۰ واحد، در دهگلان ۳۵ واحد، کامیاران ۹۲۰ واحد، قروه ۷۲ واحد و در شهر بیجار نیز ۸۰ واحد آغاز شده است.

مرادی می گوید: در قال طرح نهضت ملی مسکن نیز تا ۱۰ بهمن بیش از ۷۸ هزار نفر ثبت نام کرده که بیشترین ثبت نامی با ۲۳ هزار نفر متعلق به شهر سنندج است و سقز نیز با ۱۸ هزار نفر در رتبه دوم قرار دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به ثبت نام هشت هزار نفر در دیواندره، پنج هزار نفر در کامیاران و سه هزار و ۸۰۰ نفر در مریوان گفت: ثبت نام متقاضیان تا ۲۰ بهمن ادامه دارد و پس از آن پالایش آغاز خواهد شد و با مشخص شدن افراد متقاضی موثر یا واجد شرایط اقدام لازم برای تامین زمین انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.