سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۶ درصد جامعه هدف در دزفول واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: ۱۶ درصد از جامعه هدف در دزفول اصلا واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند که همین افراد موجب افزایش بیماری و انتشار آن می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - قمیشی گفت: مراجعات افراد ۹ تا ۱۲ سال نیز برای واکسیناسیون خوب بوده، ولی سایر افراد نیز باید در اسرع وقت اقدام و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

به گفته او رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح جامعه کم شده و تجمع‌ها به کانون انتشار بیماری تبدیل می‌شوند و نحوه فعالیت مدارس و مراکز آموزشی از ستاد کشوری با استان‌ها تفویض شده است از این رو هر استان می‌تواند شرایط را رصد و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول می گوید: دانش آموزانی که علائم کرونا دارند اجازه ورود به مدرسه را نخواهند داشت ضمن اینکه از خانواده‌ها انتظار می‌رود فرزندان دارای علائم خود را به مدرسه نفرستند.  

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: حدود ۱۸ درصد از دانش آموزان ۹ تا ۱۲ ساله هنوز واکسن نزده‌اند که واکسینه کردن همه این افراد نیازمند حمایت و اطمینان خانواده‌ها است.

ه واکسیناسیون افراد بالای پنج سال در برنامه است و در حال حاضر با انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌ها کلاس‌ها حضوری برگزار می‌شوند و درصورت نیاز غیرحضوری خواهند شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.