سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استانداری خراسان رضوی:

برنامه‌های اجرایی سازمان‌های مردم نهاد خراسان رضوی در مقابله با اعتیاد حمایت می‌شود

معاون استانداری خراسان رضوی گفت: همه برنامه‌های اجرایی سازمان‌های مردم نهاد را در حوزه پیشگیری از اعتیاد مورد حمایت قرار می‌دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد -  سید هادی طباطبایی گفت: آماده کمک و حمایت برای پای کار آوردن امکانات دولتی هستیم و زمینه آن را در این خصوص فراهم می‌کنیم.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی هم  در کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی گفت: پارسال ۴۲ کارگاه آموزش پیشگیری از اعتیاد با حضور ۹۲۵ نفر و ۵۰ مسابقه ورزشی و کارگاه‌های مختلف آموزش‌های مهارت زندگی و فرزندپروری برگزار کردیم.

به گفته حمیدرضا پناه امکانات بهزیستی را با تخفیف در اختیار بهبود یافتگان از اعتیاد و موسسات پیشگیری از اعتیاد قرار می‌دهیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی هم گفت: خط اول و آخر ما پیشگیری از اعتیاد و صیانت است و در این راه نیازمند حضور جدی مردم و بخش‌های غیردولتی هستیم.

محمدحسین صالحی گفت: کاهش تمایل به سمت مواد را در حوزه اعتیاد پیگیری می‌کنیم و بخش عمده ظرفیت‌ها را در این حوزه متمرکز کرده‌ایم. خیران، سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های مردمی هم در این زمینه کمک کنند.

به گفته او تامین غذا برای معتادان مشکل خاصی را حل نمی‌کند. کار اساسی این است که هر کدام از تشکل‌های مردمی به اندازه توان خود مدیریت یک یا چند نفر از معتادان را در زمینه درمان، تداوم درمان، اشتغال تحصیل و حمایت از خانواده بر عهده بگیرند همچنین باید به کارآفرینان وام داد تا کار‌های مربوط به اشتغال و به کارگیری بهبودیافتگان را انجام دهند.

انتهای پیام//م.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.