سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دکتر حسینی:

دریافت واکسن و به ویژه دز سوم ضرورت دارد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر اهمیت مشارکت در دریافت دز سوم واکسن تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - دکتر سید وحید حسینی از ابتدای صبح امروز، دهم بهمن ۱۴۰۰ با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهید علی محمد نیکنام در شهر مصیری، از نزدیک بر روند خدمت رسانی به مردم این منطقه نظارت کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با همراهی دکتر عباس رضائیان زاده معاون بهداشت، دکتر مهرداد شریفی معاون درمان، دکتر سید ابوالفضل هاشمی اصل معاون توسعه مدیریت و منابع و ابوذر پاریزی مدیر روابط عمومی دانشگاه به مناطق شمال غربی فارس سفر کرده است، در ادامه بازدید از طرح ساخت بیمارستان شهدای رستم، در مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهید علی محمد نیکنام حضور یافت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این بازدید با حضور در پایگاه واکسیناسیون این مرکز، بر روند انجام واکسیناسیون نظارت کرده و بر اهمیت آگاه سازی جامعه نسبت به ضرورت دریافت واکسن و به ویژه دز سوم واکسن در شرایط کنونی و آغاز موج ششم بیماری کرونا تاکید کرد.

دکتر سید وحید حسینی همچنین در گفت‌وگو با پزشک متخصص و کارکنان این مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی، نحوه اجرای برنامه‌های مراقبتی، بیماریابی و ارائه خدمت به مردم منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.

 گفت‌وگو با مردم و مراجعان این مرکز و آگاهی از دغدغه‌های آنان در زمینه دریافت خدمات، دیگر بخش این بازدید نظارتی بود که با حضور مسئولان ارشد حوزه سلامت استان انجام گرفت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین با حضور در آزمایشگاه، دندانپزشکی، اتاق احیاء، رادیولوژی، تزریقات و دیگر بخش‌های این مرکز خدمات جامع سلامت، نیازمندی‌های موجود را بررسی کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.