سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام:

طرح گازرسانی به ۱۶ روستا و ۱۰۹ واحد صنعتی در ایلام افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از افتتاح گازرسانی به ۱۶ روستا و ۱۰۹ واحد صنعتی و تولیدی در اقصی نقاط استان ایلام بمناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام -عباس شمس اللهی گفت: این روستا‌ها شامل ۵ روستا در دهلران، ۳ روستا در ملکشاهی، ۳ روستا در چرداول، ۳ روستا در سیروان، ۳ روستا در هلیلان و یک روستا در ایوان می‌باشند.

او از افتتاح ۱۰۹ واحد صنعتی و تولیدی در اقصی نقاط استان ایلام خبر داد و گفت: برای گازرسانی به این روستا و واحد‌های صنعتی ۳۰۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: این روستا‌ها شامل میوانه ایوان، گراب، دره باریک و بالا دشته هلیلان، سرابکلان، فاطمیه و قلعه وزیر سیروان، چم بور فرخینوند، هرقروش و باریکه چرداول، انجیر ملکشاهی، علی آباد بزرگ و کوچک، گوراب بالا و پایین، فرخ آباد دهلران هستند که تاکنون مختلف و صعب العبور بودن و بالابودن هزینه گازرسانی، گازدار نشده بودند.

شمس اللهی با بیان اینکه ۳۹ روستا در اقصی نقاط استان در این ایام کلنگ زنی می‌شوند، گفت: برای گازرسانی به این تعداد روستا بیش از ۸۵۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران هزینه می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به کلنگ زنی ۳۹ روستا‌های استان اشاره کرد و گفت: از این تعداد یک روستا در مهران، ۲ روستای چرداول، ۸ روستای دهلران، ۳ روستای ملکشاهی، یک روستای آبدانان، ۲ روستای دره شهر و ۲۲ روستای دهستان زردلان از توابع شهرستان هلیلان می‌باشند.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: شرکت گاز ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.