سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«گام به گام تا پیروزی» با رادیو صبا

ویژه برنامه «گام به گام تا پیروزی» در رادیو صبا رویداد‌های انقلاب اسلامی را مرور می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان - الهام حاجی‌نژاد تهیه‌کننده رادیو، گفت: ویژه برنامه «گام به گام تا پیروزی» یک مستند ویژه دهه فجر است که روایتی از اتفاقات بهمن ۵۷ تا به امروز را در گام‌های مختلف مرور می‌کند.

این برنامه روزشمار انقلاب، نگاهی به مطبوعات، رخداد‌ها و حوادث بهمن ۵۷، مصاحبه با بانوان انقلابی و بیانات رهبری وقایع انقلاب را مرور می‌کند.

با شروع انقلاب که زمینه‌های آن در راهپیمایی‌ها و تظاهرات و فعالیت‌های سیاسی سال ۱۳۵۷ شکل گرفته بود، زن ایرانی که قبل از آن تنها ایفاگر نقشی بسیار ساده و ناقص بود، پای به میدان علم و عمل گذاشت و با حضور در عرصه‌های مختلف نقش خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کرد زنان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره به منزله بازوان توانمند انقلاب انگیزه گر این واقعه بودند، نقش آنان در انقلاب اسلامی بسیار عظیم تلقی شده است؛ چنانکه امام‌خمینی (ره) فرمودند: «در این نهضت زنان حق بیشتری از مردان دارند.» درهمین راستا دراین برنامه هر روز با یکی از بانوان مبارز انقلابی مصاحبه‌ای داریم که خاطرات روز‌های انقلاب را روایت می‌کنند و از قعالیت هاییشان می‌گویند.

 «گام به گام» تا پیروزی در کنار بخش‌های متنوع با پخش موسیقی و سرود‌های انقلابی خاطرات روز‌های انقلاب و بهمن ۵۷ را برای مخاطبان زنده می‌کند. این برنامه در ایام دهه فجر هر روز ساعت ۱۵ به کوشش الهام حاجی نژآد به عنوان تهیه کننده و گزارشگر مستند تقدیم مخاطبان رادیو صبا می‌شود.

«گام به گام تا پیروزی» عنوان یکی از ویژه برنامه‌های رادیو صبا است که ساختار گفتار محور به مدت ۳۰ دقیقه هر روز ساعت ۱۵ به مرور تاریخ انقلاب می‌پردازد و اتفاقات روز شمار بهمن ۵۷ را بررسی می‌کند. این برنامه به تهیه کنندگی و گویندگی الهام حاجی نژاد راهی آنتن صبا میشود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.