سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم برگزاری مراسم عزای حضرت علی بن باقر(ع)توسط هیئات مذهبی کاشان

رئیس شورای هیئات مذهبی کاشان گفت: مراسم عزای حضرت علی بن باقر (ع) توسط هیئات مذهبی کاشان در سالروز شهادت آن حضرت باید به نحو شایسته برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان -  مجتبی رضازاده گفت: با فرارسیدن ۲۷ جمادی الثانی و سالروز شهادت حضرت علی بن باقر (ع) وجود مقدس آن حضرت در خطه اردهال کاشان نعمت بی نظیری است که خداوند متعال به اهالی دیار مؤمنان کاشان ارزانی داشته است.

او گفت: شایسته است هیئات مذهبی شهرستان کاشان در سالروز شهادت حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر (ع) مراسم عزا و سوگواری را برپا کنند.

حضرت علی بن باقر (ع) به دعوت مردم دیار مؤمنان کاشان و پس از آن به دستور پدر بزرگوار خود برای ارشاد و هدایت مردم این خطه راهی ایران و منطقه کاشان شدند که هم اکنون پس از گذشت بیش از یک هزار و ۳۰۰ سال از این واقعه، مردم این منطقه همچنان از رودخانه خروشان برکات آن حضرت بهره‌مند هستند.

رئیس شورای هیئات مذهبی کاشان می‌گوید از هیئات و جلسات محترم مذهبی می‌خواهیم علاوه بر برگزاری مراسم‌های مذهبی و سیاه پوش کردن مساجد و حسینیه‌ها، از مردم به منظور دعوت یکپارچه و منسجم برای حضور در برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام در جای جای شهر به ویژه مراسم‌های شب و روز شهادت که در آستان مقدس آن حضرت برگزار خواهد شد، اقدام شایسته انجام دهند.


منبع:مهر

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.