سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه ایلام:

روحیه جهادی نیاز ضروری امروز جامعه است

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه روحیه جهادی نیاز ضروری امروز جامعه برای توسعه و رفع مشکلات است، گفت: مسئولان به کشاورزان و عشایر توجه بیشتری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - حجت الاسلام و المسلمین  الله نور کریمی تبار در دیدار با حجت الاسلام روح الله رحمانی مهر مدیرکل دفتر نماینده مقام معظم رهبری در وزارت جهاد کشاورزی گفت: انتظار می‌رود که نسبت به وضعیت عشایر استان توجه ویژه‌ای صورت گرفته و به این قشر زحمتکش استان کمک شود که با توجه به خشکسالی و کمبود نهاده‌های دامی و علوفه، آسیب کمتری ببینند.

او با بیان اینکه این روحیه جهادی نیز امروز مورد نیاز جامعه است، گفت: در استان ایلام وحدت و ظرفیت بسیار خوبی بین مسئولان و مدیران در راستای توسعه استان وجود دارد و زمینه کار فراهم است.

کریمی تبار گفت: جهاد کشاورزی از همان ابتدای انقلاب که با عنوان جهاد سازندگی شناخته می‌شد با کار و روحیه جهادی، زمینه ساز آبادانی کشور به ویژه در مناطق محروم بوده است.

امام جمعه ایلام گفت: نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی انتظاراتی را از سوی مردم ایجاد می‌کند که این انتظارات به حق است و از سوی دیگر نیز هم در سلامت کارکنان و هم در افزایش کارایی مجموعه نقش دارد.

او گفت: با توجه به نقشی که جهاد کشاورزی در اقتصادی و جهاد اقتصادی دارد در ابعاد مختلف و امور زیربنایی از جمله در بحث کشاورزان و عشایر که زیربنای اقتصاد کشور هستند، امید است با کار و تلاش، بتوانیم دین خود را شهدای انقلاب و دفاع مقدس ادا کنیم.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.