سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقابله با حوادث غیر مترقبه، نیازمند حرکت جهادی در عرصه مدیریتی

امام جمعه شیراز گفت: برای مدیریت بحران و مقابله با حوادث پیش بینی نشده، حرکت‌های جهادی و عمل گرا در عرصه مدیریتی می‌طلبد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در جمع مردم سیل زده بیرم لارستان گفت: برای مدیریت بحران و مقابله با وقوع حوادث پیش بینی نشده، حرکت‌های جهادی و عمل گرا در عرصه مدیریتی می‌طلبد.

آیت الله لطف الله دژکام گفت: بدون شک بروز بسیاری از خسارات و بحران‌های ناشی از عوامل و حوادث طبیعی در اثر برخی سهل انگاری و ضعف مدیریت‌ها و نبود زیرساخت‌های مناسب رخ می‌دهد.

او گفت: ما به اندازه کافی دستورالعمل و قوانین و اسناد بالادستی برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های خود داریم، اما در عرصه عمل آنگونه که باید ظاهر نمی‌شویم و کار‌ها ابتر و بی ثمر باقی می‌مانند.

دژکام گفت: در همین بحث سیل اخیر در جنوب فارس چنانچه زیرساخت‌های لازم در عرصه‌های مختلف به نحو شایسته فراهم می‌شد و دستگاه‌های مربوطه درست به وظیفه خود عمل می‌کردند شاهد بروز چنین خسارات سنگینی جانی و مالی نبودیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: ما از حیث برنامه ریزی ملی و قوانین مشکلی نداریم و بسیاری از امور در سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری به طور صریح و واضح تاکید شده است، اما در عرصه عمل و اجرا همچنان لنگ می‌زنیم.

امام جمعه شیراز گفت: حرکت‌های خوبی از حیث مدیریت جهادی و در عرصه عمل و میدانی بودن در این دولت آغاز شده، اما برای عملیاتی کردن و ادامه این راه نیازمند حمایت و همت مردم در حوزه‌های مختلف هستیم که مردم هم باید یاری گر دولت باشند و هم البته در عرصه‌های گوناگون مطالبه گری کنند.

او از برخی حرکت‌های خودجوش مردمی و حس همدلی‌ها و انسجام و هماهنگی‌های مردمی، خیرین و نیک اندیشان در مناطق جنوبی فارس و همراهی خوب دولتمردان و دستگاه‌های مختلف اجرایی و خدمات رسان در سطح ملی و استان در سیل دیماه امسال فارس قدردانی کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.