سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد قاطع پلیس برای برقراری امنیت اجتماعی در بهمئی

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی در بهمئی آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهر لیکک و برخورد قاطع پلیس برای برقراری امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در اولین روز با مشارکت بیش از ۶۰ نیروی پلیس در قالب ۱۰ تیم عملیاتی برگزار شد.

او با بیان اینکه این طرح تا برقراری امنیت کامل در شهرستان بهمئی ادامه دارد، گفت: در این طرح تعدادی سلاح سرد کشف، ۳ سارق دستگیر، تعدادی اموال سرقتی ضبط، چند تن متهم تحت تعقیب دستگیر، ۳ دستگاه خودرو توقیف و بیش از ۱۰۰ خودروی شیشه دودی هم اعمال قانون شد.
 
جمشیدی گفت: با برگزاری گشت‌های بازرسی در ورودی و خروجی شهر لیکک به شهرستان‌ها و استان‌های همجوار وسایل نقلیه و خودرو‌ها بازرسی و با رانندگان متخلف نیز برخورد می‌شود.

او با اشاره به اینکه فرصت خودنمایی به قانون شکنان و هنجارشکنان را در شهرستان بهمئی نخواهیم داد، گفت: با حضور نیرو‌های انتظامی و همراهی دستگاه قضایی طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بهمئی تا اوایل سال جدید ادامه دارد.
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی گفت: آرامش مردم خط قرمز دستگاه قضا و نیروی انتظامی است و قاطعانه با همه مخلان نظم عمومی برخورد می‌شود و هیچ‌نقطه‌ای برای مخلان نظم و امنیت امن نیست.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی هم گفت: با اتخاذ تدابیر لازم از سوی دستگاه قضایی بهمئی و پلیس با افرادی که موجب مختل شدن امنیت اجتماعی و اخلاقی شده و یا در انظار عمومی به ایجاد رعب و وحشت قشر‌های مختلف می‌کنند برخورد می‌شود.
 
عبدالله حبیبی منش به اشخاص و گرو‌هایی که به شیوه‌های گوناگون تلاش می‌کنند با ایجاد مزاحمت نظم عمومی جامعه را بر هم بزنند هشدار داد و گفت: دستگاه قضایی شهرستان و پلیس بهمئی با قاطیعت با هرگونه رفتار و حرکات قانون شکن و هنجارشکنانه برخورد قاطع می‌کند.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.