سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری ماجرای ساحل خواری توسط برخی از دستگاه‌های دولتی

استاندار مازندران گفت: بخش‌های زیادی از سواحل مازندران آزاد شده و ۲ درصد باقی مانده هم به زودی آزاد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - محمود حسینی پور گفت: پلاژهایی که در سالهای اخیر به وسیله دستگاه‌های دولتی و به طور غیرقانونی ایجاد شده‌اند طبق ماده ۲۳ قانون مدیریت خدمات کشوری باید از حریم ۶۰ متری ساحل عقب‌نشینی کنند.

ماده ۲۳ قانون مدیریت خدمات کشوری می‌گوید ایجاد و اداره هرگونه مهمانسرا، زائرسرا، مجتمع مسکونی، رفاهی و واحدهای درمانی و آموزشی، فضاهای ورزشی، تفریحی و نظایر آن توسط دستگاه‌های اجرائی ممنوع است.

به گفته استاندار مازندران، تعدادی از این پلاژها مربوط به نیروی انتظامی، وزارت ارشاد و حوزه‌های بنادر است که هم‌اکنون برای عقب‌نشینی اعلام آمادگی کرده‌اند و سواحل مربوطه تا عید آزادسازی خواهند شد.

انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۱۰ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
ازهمین دو درصد باقیمانده معلومه راست میگیدمردم نمی بینند
آراز
۰۸:۴۳ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
آقای استاندار اسمی از برخی جاها نبرد مثلا قصری که وزارت نفت کنار ساحل ساخته تحت عنوان مرکز رفاهی وزارت نفت درنزدیکی محمود آباد و حدود 2.5 کیلومتر ساحل دریا در اختیارشه اگه قرار به درست شدن باشه باید قاطع باشید وگرنه همش میشه مسخره بازی مثل دوره های قبل که فقط هیاهو داشتن البته از باشگاه خبرنگاران جوان و گزارشگرش ممنونم که خوب چند وقته پی گیر مسئله هستن این پیگیر البته اثر مثبت داره امید به خدا ، خداکنه لااقل ساحل دریا دراختیار همه مردم عادلانه قرار بگیره .
ناشناس
۰۶:۱۷ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
متاسفانه قانون‌ بوده و لی در اجرا نظارت نبوده چطور اجازه ساخت و سازهای گسترده در شمال داده شده جنگلها و سواحل را بین بردند همین اقای استاندار ان‌موقع کجا بودند سکوت کرده بودند باید سریع خانه و ویلاها تخریب بشند نه اینکه به بخش خصوصی واکذار بشه دستور ریس جمهور اینکه عقب نشینی کنند نه اینکه واگذار بشه
محمد
۰۲:۴۲ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
خسته نباشید آقای رییسی ،ان شاالله در راهی که پیش گرفتید ثابت قدم باشید .لطفاً پیگیر جنگل های شمال کشور از گیلان و مازندران که توسط افرادی با ساخت ویلا موجب از بین رفتن جنگل ها و مراتع شدند باشید.
کریم
۲۳:۵۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
باشگاه خبرنگاران جوان ,متاسفانه در چند سال گذشته رسانه‌های معاند غربی و برخی از افراد وابسته به خاندان پهلوی، تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا با استفاده از تحریفات گسترده چهره‌ای غیر واقعی و تطهیر شده از دوران حکومت پهلوی نشان دهند و همواره این خاندان را دلسوز مردم ایران نشان دهند.
اما چطور می‌توان پذیرفت خاندانی که در تمام دوران سلطنتش به دنبال تصاحب منابع کشور و غارت ثروت مردم ایران بوده، دلسوز مردم این کشور باشد.
ناشناس
۰۶:۱۵ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
خواهش میکنم مسایل را به حاشیه نبرید دستور ریس جمهور هست سریعا سواحل ازاد بشه با چه مجوزی سواpل را گرفتند و ساخت و ساز کردند چطور اجازه دادند جنگلها و سواحل به ویلا و خانه تبدیل بشند
ناشناس
۰۶:۲۱ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
چیزی که عیان هست چه حاجت به بیان هست در طول ۴۰ سال جنگلهای شمال و درچه ها وابهای زیر زمینی نابود شد دیگه مردم‌ که کور نیستند میبینند وقتی نخلها و جنگلها را در حال نابودی میبینیم و وقتی پرندگان دارند قاچاق میکنند با مجوز رسمی تازه میگی اتفاقی نیافتاده