سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری نکردن زباله‌ها در اهواز حرکت برنامه ریزی شده علیه شهرداری بود

شهردار اهواز علت جمع نکردن زباله‌ها در شهر را حرکت برنامه ریزی شده علیه شهرداری عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - رضا امینی گفت:  همانگونه که شهروندان مستحضر هستند در چند روز اخیر زباله‌ها در شهر جمع آوری نشده است، بنده گشت‌هایی در سطح شهر به صورت محسوس و نامحسوس داشته ام و علت این اتفاق متاسفانه حرکت برنامه ریزی شده علیه شهرداری است.

او می‌گوید:  شهروندان باید بدانند که به چه دلیل زباله‌ها جمع آوری نشده و با متخلفین برخورد شود.

شهردار اهواز گفت: به دلیل ساماندهی و سازماندی قرارداد‌های پیمانکاری که بایستی شهر را در حد مطلوب به نظافت و پاکیزگی برسانند، متاسفانه پیمانکاران با تحریک اشتباه کارگران برای طرح طبقه بندی مشاغل و ۴ درصد مشاغل زیان آور سبب ایجاد این وضعیت شده اند.

این مقام مسئول  قرارداد‌های پیمانکاران کنونی را  مربوط به پارسال می‌داند و می‌گوید:  شهرداری ریالی به هیچ یک از کارگران بدهکار نیست، همه حقوق و مزایای کارگران شهرداری با اولویت نسبت به سایر کارکنان پرداخت شده است.

امینی گفت:  این اتفاق با برنامه ریزی و سازماندهی شده علیه شهرداری رخ داده و اگر بخواهیم نظافت اهواز یک بار برای همیشه اصلاح شود باید با پیمانکاران متخلف برخورد کنیم.

به گفته شهردار  هم اکنون با بسیج تمام اکیپ‌های شهرداری و نیرو‌های بسیجی زباله‌ها در حال جمع آوری هستند.

این مقام مسئول گفت:  همچنین با کمک از شهرداری تهران و سایر شهر‌ها با ارسال ماشین آلات جمع آوری زباله حداکثر تا ۲۴ ساعت آینده این زباله‌ها جمع می‌شوند، امیدوارم با برخوردی که با پیمانکاران خاطی خواهیم داشت دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.
انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.