سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام :

تست کرونا ۳ مدرسه در تربت جام مثبت شد

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: با توجه به بروز علائم بیماری در ۳ مدرسه تربت جام و طبق دستورالعمل‌های ستاد کرونا مصوب شد، آموزش در مدارس فوق به مدت یک هفته به صورت غیر حضوری برگزار شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - به گفته منصوره مکارم در جلسه‌ای که با محوریت امیکرون در مدارس با حضور معاون آموزش ابتدایی، کارشناسان حراست، کارشناس سلامت آموزش و پرورش، مدیر گروه واحد سلامت و محیط کار و مسئول مدارس برگزار شد مصوب شد کارکنانی که علائم بیماری را دارند نسبت به انجام تست پی.سی.آر در اسرع وقت اقدام و نتیجه رابه مدرسه اعلام کنند.

وی با اشاره به افزایش مراجعه کنندگان به مراکز درمانی ۱۶ ساعته گفت: تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در مدارس توسط نماینده علوم پزشکی در جلسه حضوری مقطع ابتدایی، مکاتبه با مدارس در ارتباط با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شامل نصب تهویه، داشتن ماسک، فاصله گذاری، رعایت بهداشت فردی، تاکید بر تزریق دز سوم کرونا که از جمله نکات جلسه فوق بود، مصوب گردید.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: در رابطه با غیر حضوری نمودن آموزش مدارس با توجه به پیک ششم کرونا این موضوع توسط مدیر آموزش و پرورش مطرح و تصمیمات لازم در این زمینه اخذ گردد.

 

انتهای پیام//ز. ج.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.