سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل گمرکات خراسان جنوبی مطرح کرد

صادرات بیش از ۷۶۸ هزار تُن کالای تولیدی استان به خارج از کشور

رحیمی زاده گفت: از ابتدای امسال بیش از ۷۶۸ هزار تُن کالای تولیدی خراسان جنوبی به خارج از کشور صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال ۷۶۸ هزار و ۴۲۹ تُن کالای تولیدی استان از گمرکات بیرجند، ماهیرود و گمرک مستقر در بازارچه مرزی ماهیرود به خارج از کشور صادر شده است.

او گفت: کالا‌های تولیدی استان در این مدت به کشور‌های عراق، پاکستان، ترکمنستان و افغانستان صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴ درصد به لحاظ ارزشی و ۴۱ درصد به لحاظ وزنی کاهش داشته است.

رحیمی زاده گفت: صیفی جات، سیمان، کاشی و سرامیک، روغن سوخت تقطیری، هیدروکربن حاصل از بازیافت خاک‌های مستعمل رنگ بر، هیدروکربن سبک، گازوئیل، قیر، میلگرد و خرما از جمله کالا‌های صادراتی از گمرک خراسان جنوبی در این مدت بوده است.

مدیر کل گمرکات استان گفت: یک میلیون و ۱۳۱ هزار و ۷۱۱ تُن کالای تولیدی دیگر استان‌های کشور از گمرک ماهیرود خراسان جنوبی در ۱۰ ماه گذشته از استان صادر شده است و این کالا‌ها ۵۲۹ میلیون و ۴۷۶ هزار و ۷۸۰ دلار برای کشور ارزآوری داشته است.

او گفت: شیشه، مشتقات نفتی، کود و ایزوگام از جمله کالا‌های تولیدی دیگر استان‌های کشور است که از گمرک خراسان جنوبی به خارج کشور صادر شده است.

رحیمی زاده گفت: از ابتدای امسال ۲ هزار و ۵۲ تُن کالا به ارزش ۲۰ میلیون و ۳۶۰ هزار و ۶۵۷ دلار نیز به خراسان جنوبی وارد شده است.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.