سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شمسایی: فوتسال دنیا به مدرسین اسپانیایی معروف است

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: فوتسال ما به لحاظ خلاقیت شبیه برزیل بازی می‌کند و اگر تاکتیکمان را هم شبیه به اسپانیا کنیم، قطعا پیروز می‌شویم.

باشگاه خبرنگاران جوان - وحید شمسایی بعد از اینکه به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال انتخاب شد، در اولین کار اقدام به انتخاب دستیاران خود کرد. او شهاب سفال منش را به عنوان دستیار اول خود، یک مربی برزیلی را به عنوان دستیار دوم و یک مربی اسپانیایی هم به عنوان مربی بدنساز به فدراسیون فوتبال معرفی کرد. همچنین مصطفی نظری دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال کشورمان هم به عنوان مربی دروازه بان‌های تیم ملی انتخاب شد. شمسایی درباره انتخاب مربی برزیلی - اسپانیایی صحبت‌هایی انجام داد.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: مار کار سختی در تیم ملی داریم و تغییر نسلی که قرار است به وجود بیاید زمان زیادی را از ما خواهد گرفت. من می‌خواهم همان کاری که در سال ۲۰۰۵ انجام دادیم را بار دیگر در تیم ملی تکرار کرده و بتوانیم با جمعی از بازیکنان جوان در جهان خودی نشان دهیم. در خصوص مربی اسپانیایی هم باید بگویم که این مربی برزیلی - اسپانیایی است، زیرا فوتسال دنیا امروزه تاکتیکش به مدرسین اسپانیایی معروف است. فوتسال ما به لحاظ خلاقیت شبیه به برزیل بازی می‌کند و اگر بتوانیم تاکتیک خودمان را هم به همان سمتی که اسپانیا بازی می‌کنند ببریم، قطعا برنده خواهیم بود.


بیشتر بخوانید


تیم ملی فوتسال کشورمان فرودین ماه سال آینده باید در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا شرکت کند. ملی پوشان کشورمان در این رقابت‌ها در گروه اول با تیم‌های قرقیزستان، ترکمنستان و مالدیو همگروه است. همچنین در گروه دوم هم تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، افغانستان و نپال قرار دارند.

مسابقات مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا در سال ۲۰۲۲ به میزبانی قرقیزستان و از تاریخ ۱۲ تا ۲۷ فروردین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.