سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز واکسیناسیون کودکان ۹ سال به بالا در سراسر کشور

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: طبق مصوبه کمیته ملی واکسن کووید ۱۹ و موافقت مقام وزارت متبوع، واکسیناسیون کودکان ۹ سال به بالا از امروز در سراسر کشور آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - پژمان عقدک گفت: به خانواده‌های دارای فرزند ۹ سال به بالا توصیه می‌شود برای دریافت واکسن کرونا به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

نوزادی که به دنیا می‌آید از بدو تولد تا ۱.۵ سال بر اساس تقویم واکسیناسیون، در مقابل برخی بیماری‌ها واکسینه می‌شوند و واکسن کرونا هم یکی از این واکسن‌هاست که در شرایط فعلی، کودکان هم باید دریافت کنند.

به گفته او نباید شکی برای خانواده‌ها در تزریق واکسن بچه‌ها وجود داشته باشد و همیشه افراد آگاه زودتر نسبت به این امر اقدام می‌کنند و سود آن را هم می‌بینند.

 واکسن‌های مورد تایید  گروه سنی  ۹ تا ۱۲ سال شامل سینوفارم و پاستوکووک و میزان تزریق و فاصله بین دو نوبت طبق معمول و مشابه سایر گروه‌های سنی است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می گوید  واکسیناسیون گروه‌هاس سنی کمتر از ۹ سال به تدریج آغاز می‌شود، زمان واکسیناسیون این رده سنی به صورت کتبی به معاونت‌های بهداشت دانشگاه‌های سراسر کشور اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.