سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتبال مایه حضور در مراحل بالاتر می‌شود

امام جمعه بوشهر با تبریک صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی، گفت: حمایت همه جانبه از این تیم می‌تواند مایه نوید صعود و حضور در مراحل بالاتر گروهی مسابقات جام جهانی باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیامی صعود تیم ملی فوتبال ایران به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:«پیروزی غرور آفرین تیم ملی فوتبال ایران و حضور در جام جهانی به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته العالیه) و تمامی مردم ایران به ویژه ورزشکاران و ورزش دوستان و اعضای تیم ملی فوتبال اعم از کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان ارجمند تبریک عرض می‌نمایم. امیدوارم این موفقیت‌ها ادامه داشته(باشد) و اوج آن در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به نمایش گذاشته شود».

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه پیام خود آورده است:«بی‌تردید حمایت همه جانبه از این تیم در عرصه‌های آماده‌سازی علمی و برگزاری مسابقات بین المللی با تیم‌های مطرح جهان و مهندسی دانش بنیان روحی و استفاده از تجربه اصحاب فوتبال به ویژه پیشکسوتان گرانقدر می‌تواند مایه نوید صعود و حضور در مراحل بالاتر گروهی مسابقات جام جهانی باشد».

او در پایان پیام خود نوشته است:«این پیروزی نشان از قدرت بالای فنی و تلاش، وحدت و همدلی همه آن تیم قدرتمند دارد و از این که در این تیم جوانی از استان ولایتمدار بوشهر موجب شادی مردم ایران گردید از خداوند متعال سپاسگزارم و برای همه جوانان آرزوی موفقیت دارم».

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.