سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی برترین‌های هفته سوم مسابقات کورس سوارکاری کشور

برترین‌های هفته سوم مسابقات کورس سوارکاری کشور در اهواز شناخته شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: هفته سوم رقابت‌های کورس سوارکاری با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور روز جمعه در اهواز برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

حسین برون می گوید: در هفته سوم کورس زمستانه سوارکاری کشور بیش از ۵۰ اسب از استان‌های مختلف کشور در ۹ کورس با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گفته او مسابقات در پیست نیرو اهواز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد و جوایز نقدی به نفرات اول تا سوم این مسابقات اهدا شد.

رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: در کورس اول این پیکار‌ها اسب‌های پادشاه ال شویرد، پرنسس قاطع و پیکار گلجویی اول تا سوم شدند همچنین در کورس دوم اسب‌های پیروز نور، پایور خان فلاح و پریمون‌دشتی مقام اول تا سوم را کسب کردند.

این مقام مسئول می گوید: در کورس سوم این پیکار‌ها اسب‌های اسد لویمی، بیداد پارسه و بحرین کعبی اول تا سوم شدند و در کورس چهارم اسب‌های اوا ایساتیس، بنیتا خاکسار و بلوچ مجرب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

به گفته او در کورس پنجم نیز اسب‌های بوگاتی جونیور، بلاستیک HD و بهنوش گراتیس عنوان‌های برتر را کسب کردند و در کورس ششم نیز اسب‌های الکس اتابک، پری ویس بزن و باتان نقدی اول تا سوم شدند و در کورس هفتم مسابقات اسب‌های المرام کمالی، پیر بابا سردار و آی گل اطلسی، در کورس هشتم اسب‌های برنا رجبی، یاسر خان و امیر خوزستان و در کورس نهم اسب‌های یکتاز حسین اباد، الشموس جی کی و اران پارسیا اول تا سوم شدند.

  خوزستان در زمینه اسب و سوارکاری همواره جزو قطب‌های اصلی کشور است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.