سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر رییس جمهور به گیلان فرصتی برای برون رفت از مشکلات

امام جمعه موقت رشت گفت: سفر رییس جمهور به گیلان، فرصتی برای بیان مطالبات مردم و برون رفت از مشکلات و تسریع در روند توسعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - حجت الاسلام والمسلمین قربان پور، امام جمعه‌ی موقت رشت امروز در خطبه‌های نماز جمعه با خیر مقدم به رییس جمهور و اعضای کابینه‌ی دولت سیزدهم، به بررسی عمده‌ترین مشکلات و چالش‌های استان در این سفر اشاره کرد و گفت: پیگیری مستمر مسئولان و دست اندرکاران و مطالبه‌ی مردم است که می‌تواند ثمرات این سفر را در بستر اجرایی شدن مصوبات آن به حداکثر برساند و زمینه‌ی رفع مشکلات اساسی مردم را فراهم کند.

به گفته او، ارزش‌های معنوی، مادی و اداری سفر هیات دولت به گیلان، زمینه‌ی تسهیل امور و اقدامات اساسی را برای رفع مشکلات زیر ساختی و توسعه ایی استان فراهم کند.

مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب نباید منتظر تصمیمات مسئولان برای برنامه ریزی ویژه برنامه‌های انقلاب بمانند و خود زمام برنامه‌ها را در دست بگیرند و در راستای تجدید میثاق با آرمان‌های پاک شهدا و امام شهیدان نقش آفرینی کنند.

فرزندان این ملت بزرگ با تلاش و پشتکار بتوانند در عرصه‌ی رقابت‌های بین المللی نیز افتخاراتی کسب کنند و غرور ملی ایران اسلامی را تقویت نمایند.

 


انتهای پیام/م.‌ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.