سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتقاد داریم مسئولان فعلی کشور با عقیده کار می‌کنند

امام جمعه قزوین گفت: مسئولان فعلی کشور فقر و گرفتاری مردم را می‌دانند و همه همت خود را گذاشته اند تا مشکلات جامعه حل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان  قزوین - حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه  گفت: مسئولان فقر و گرفتاری مردم را می‌دانند، گرانی را می‌فهمند و همه همت خود را گذاشته اند تا مشکلات جامعه حل شود و ما هم خواهش می‌کنیم که به حل مشکلات مردم، سرعت بدهند.

مذاکره امروز نه برای امتیاز دادن بلکه برای مواخذه و دفع شرّ و آمریکاست

خطیب نماز جمعه قزوین گفت: عزیزانی که امروز برای مذاکره می‌روند، به عنوان یک فرد انقلابی و معتقد به قرآن برای مذاکره می‌روند و اگر هم حرف از مذاکره با آمریکاست، درواقع مواخذه آمریکاست و این به معنای امتیاز دادن به آمریکا نیست بلکه برای دفع شر آنهاست نه فرصت ایجاد کردن برای آن کشور است.

 ما در مذاکرات جلب منفعت را از دشمنان امید نداریم چرا که خدا فرموده این‌ها نمی‌گذارند و نمی‌خواهند به شما خیری برسد، ما نیز قبول داریم از اروپا و آمریکا خیری به ما نمی‌رسد و ما می‌رویم تا آن‌ها را مواخذه کنیم، بهانه‌ها را سلب کرده و با مردم دنیا با آن تریبون حرفمان را بزنیم و ظلم و جنایت استکبار جهانی را به مردم دنیا برسانیم و نباید همین جوری در خصوص این مذاکرات قضاوت کنیم.

 اگر امروز در خصوص مذاکره این گونه سخن می‌گوییم و قبلاً چیز دیگری، بخاطر تغییر شرایط است و در فرصت مناسبت در این خصوص تحلیلی سخن خواهم گفت.

 زمانی که امام خمینی (ره) را از میان ما بردند، به آن آگاهی نرسیده بودیم و پس از آن جامعه دریافت که چه گوهری از میان ما رفته و تبعید شده است و پس از آن بود که قیام کردند، عزیزانی در زندان‌ها شکنجه شده و به شهادت رسیدند، تظاهرات خیابانی شکل گرفت که خون‌ها ریخته شد، و پس از آن کم کم موانع برداشته شد و امامی که غریبانه تبعید شد، با جمعیت انبوه مردم از سراسر کشور از ایشان استقبال شد.

 امام خمینی (ره) فرمودند انقلاب درونی این ملت موجب شد تا این انقلاب پیدا شود و انقلابی که پیدا شد، قبلش مردم از درون متحول، خدایی و معنوی شدند و سپس فرمودند همان انقلاب درونی و شناخت اسلام و توجه این مردم به خدای تبارک و تعالی موجب شد انقلاب پیروز شد و ما باید انقلاب را از انقلاب درونی مردم جستجو کنیم.

 دشمن هر چه می‌تواند ما را در فشار قرار می‌دهد که نتوانیم کار کنیم، ارز وارد کنیم، کالاهایمان را به فروش برسانیم، نفت بفروشیم و همه شیطنت‌ها را می‌کند که ما در فقر باشیم و روی فقرمان هم مانور می‌دهد که بگوید مسئولان کشور بی لیاقت هستند.

مردم یمن، مردمی مقتدر و مظلوم

نماینده ولی فقیه در استان گفت: حمایت از مردم عزیز و مظلوم و در عین حال مقتدر یمن کار ارزشمندی است. اینکه کودکان، زنان و مردمشان زیر بار موشک‌های استکباری می‌رود نشان دهنده مظلومیت است، اما اینکه قدرت‌های استکباری را تهدید می‌کنند نشان دهنده اقتدار آنهاست و امیدوریم خدا بر اقتدار آن‌ها بیفزاید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.