سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت ۳۵ درصدی عملیات چهارخطه شهرکرد به شلمزار

عملیات اجرایی چهارخطه شدن جاده شهرکرد به شلمزار در استان چهارمحال و بختیاری به ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - حمید ربیعی معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: کمبود اعتبار و وجود برخی معارضات عامل اجرای کُند چهارخطه شهرکرد به شلمزار بوده و این طرح تاکنون از پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی برخوردار است.

برای تکمیل چهارخطه شهرکرد به شلمزار به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

در رابطه با معارضات طرح چهارخطه شهرکرد به شلمزار در قسمت شمس‌آباد مشکل برطرف شده و قسمت کوتاهی از مسیر هم ماده ۹ گرفته شده و زمین‌ها به دستور دادستانی آزادسازی می‌شود اما هنوز مشکلات آزادسازی زمین‌های مجاور قبرستان شهرکیان حل نشده است و پیگیری ادامه دارد.

امسال کل اعتبار چهارخطه شهرکرد به شلمزار ۵۷ میلیارد تومان بوده است.

از این میزان ۲۸ میلیارد تومان تخصیص یافته که جوابگوی پیشبرد طرح نیست.


بیشتر بخوانید


قطعه اول چهارخطه شهرکرد به شلمزار از سه راهی هفشجان تا شمس‌آباد است که در این قطعه عملیات خاکی طرح به پایان رسیده و به مرحله روسازی و آسفالت رسیده است.

روزانه در این مسیر ۱۵ هزار تردد وسیله نقلیه انجام می‌گیرد که در حال حاضر جاده جوابگوی این حجم تردد نیست و باید تلاش کرد تا چهارخطه هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

احداث چهارخطه شهرکرد به شلمزار به ناغان جزو طرح‌های سفر رییس‌جمهور قرار گرفته و امید می‌رود با سفر هیات دولت به استان بتوان اعتبار قابل توجهی برای تکمیل این محور ارتباطی جذب کرد.

در فصل سرما امکان اجرای طرح راهسازی در استان وجود ندارد و بتن‌ریزی و آسفالت‌ریزی به سبب سرمای هوا امکانپذیر نیست و تنها عملیات احداث در برخی تونل‌های استان در حال اجراست.

انتهای پیام/خ



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.