سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیریت شهری بر مبنای مبارزه با فساد، تبعیض و بی عدالتی خواهد بود

شهردار زنجان گفت: چارچوب حرکتی ما در مدیریت شهری بر مبنای مبارزه با فساد، تبعیض و بی عدالتی خواهد بود.

 باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - فیروزفر روز پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه شهردار زنجان گفت: اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار اتحاد را رقم زدند و این اتحاد بزرگترین نعمت را برای مدیریت شهری به ارمغان آورد.

او می گوید: مردم ما ثابت کرده اند که پای نظام و انقلاب هستند و اکثریت مردم از تنگنا‌ها گلایه ندارند بلکه گلایه آن ها از وجود تبعیض است؛ از این رو در مدیریت شهری جایی برای تبعیض، باند بازی و باند سازی وجود نخواهد داشت و اجرای عدالت سرلوحه کار ما است.

شهردار زنجان به لزوم رعایت حقوق شهروندی اشاره کرد و گفت: اگر می‌خواهیم به نتایج مطلوبی برسیم باید حقوق و حدود را رعایت کنیم.

او می گوید: نمی‌توانیم بگوییم شهر بی نقصی داریم، باید برای رفع مسائل و مشکلات برنامه داشته باشیم و بر اساس آن حرکت کنیم، باوجود تمام کار‌هایی که در گذشته انجام شده، هنوز ما مشکل ترافیک داریم که باید در صدد حل آن برآئیم.

فیروزفر در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم توزیع متوازن پروژه‌ها در شهر اشاره کرد و گفت: پروژه محوری و اجرای پروژه‌های بزرگ به صلاح مردم نیست و باید به صورت ساختاری، برای شهر تصمیم بگیریم.

به گفته شهردار زنجان اصلاح ساختاری کار سخت و زمانبری است ودر این راستا اولین چیز، وجود شفافیت است و بدون شفافیت نمی‌توانیم جهش داشته باشیم.

او گفت: برای تحقق شفافیت لازم است که تمام بخش‌های شهرداری و قرار داد‌ها به یک سامانه لینک شوند و در دسترس شهروندان باشند.

زنجان نیاز اساسی به تغییر و دگرگونی دارد

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه پذیرش مسئولیت در دوران سخت، مسئولیت آفرین است، گفت: تعالی انسان و حتی جامعه با سختی همراه است و برای اعتلای جامعه باید سختی‌ها را بپذیریم و دشواری‌ها را هموار کنیم.

مرادلو می گوید: برای موفقیت نظام باید استقامت کنیم، همچنان که انقلاب بعد از ۴۳ سال، آن همه فراز و نشب‌ها و سختی‌ها را پشت سر گذاشته و به تعبیر رهبر معظم انقلاب خرمشهر‌ها در پیش داریم.

او با بیان اینکه ملت ایران بزرگترین نعمت برای مسئولان هستند، گفت: تکلیف مسئولان برای خدمت به این مردم، سنگین است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه نیازمند تغییر و دگرگونی در شهر هستیم، گفت: هدف گذاری و چشم انداز ما باید بهبود امور باشد و تلاش کنیم تا به آن برسیم.

در این مراسم از خدمات حبیب الله ملایی یگانه شهردار سابق و منصور سطان محمدی سرپرست شهرداری زنجان قدردانی و با اعطای حکم وزیر کشور، علیرضا فیروزفر به عنوان شهردار جدید زنجان معرفی شد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.