سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برف روبی و نمک پاشی معابر شهری مهاباد در دستور کار قرار گرفت

معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد گفت: برف روبی و نمک پاشی معابر سطح این شهرستان با انواع ماشین آلات سبک و سنگین آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- عزیز عزیزنژاد گفت: با شروع موج سوم بارش برف در منطقه، عملیات برف روبی و نمک پاشی آرامستان باغ فردوس در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: عملیات برف روبی و نمک پاشی معابر شهری مهاباد با اولویت مراکز خدماتی از جمله بیمارستان، پادگان‌ها و اداره‌ها شروع شده و در مرحله بعدی ورودی، خروجی و معابر داخل شهر برف روبی و نمک پاشی انجام می‌شود.

عزیز نژاد گفت: هم اکنون ۶ دستگاه گریدر، ۴ دستگاه بیل بکو، ۲ دستگاه لودر و ۱۸ دستگاه سبک و نیمه سنگین دیگر به همراه ۱۲۰ نفر از نیرو‌های خدماتی عملیات برف روبی و پاکسازی معابر عمومی را به صورت ۲۴ ساعت انجام می‌دهند.

معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد به شهروندان توصیه کرد که در صورت امکان از تردد غیرضروری در خیابان و جاده‌های برون شهری خودداری کرده و در صورت نیاز با شماره تلفن ۱۳۷ واحد خدمات شهری برای دریافت خدمات تماس بگیرند.

بارش برف که از بامداد امروز آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد موجب کندی رفت و آمد خودرو‌ها در سطح خیابان‌ها و محور‌های برون شهری این شهرستان شده و مشکلاتی را برای شهروندان و رانندگان بوجود آورده است.

انتهای پیام / س خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.