سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

مذاکره باید عزتمندانه باشد

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: مذاکره باید عزتمندانه باشد و اگر مردم کمک کنند و اگر دولت از فساد، پاکیزه شود، اتفاق خوبی در جامعه رخ خواهد داد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- حجت الاسلام والمسلمین آزادی خواه، در جشن بزرگ فاطمی، با حضور معلمان استان همدان در خانه معلم همدان گفت: امروز، بعضی‌ها می‌گویند بالاخره برجام خوب است یا بد؟در پاسخ به این سوال باید گفت که ما از اول هم نگفتیم، برجام بد است، بلکه گفتیم آن‌ها (آمریکایی ها) اهلیت مذاکره ندارن و پای حرف هایشان نمی‌مانند و دولت ایران باید با اقتدار به سمت مذاکره برود.

او گفت: امروز مذاکره عزتمندانه در دستور کار دولتمردان قرار دارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، در ادامه گفت: حضرت زهرا (س) به عنوان الگویی برای زنان جامعه فریاد گر تاریخ بود؛ و تمامی حقیقت‌های زمان را به مردم اعلام می‌کرد و چیزی جز حقیقت نمی‌گفت.

آزادیخواه گفت: اگر امروز، نام و یاد حضرت زهرا (س) همچنان پابرجاست، به دلیل خدامحوری ایشان بوده است و بنابراین خدا محوری مهمترین وسیله‌ای است که باید به آن توجه شود و بعد از آن ولایت محوری باید مورد توجه قرار گیرد.

او گفت: مدتی پیش، در کشور‌های غربی، خدامحوری و معنویت گرایی را از بین بردند و به آن توجهی نداشتند، اما پس از مدتی متوجه شدند که بدون معنویت گرایی، نمی‌توان زندگی کرد، و دوباره به آن روی آوردند.

حجت الاسلام والمسلمین آزادی خواه گفت: ولایت مداری و تبعیت از ولایت فقیه امروز نیاز جامعه برای موفقیت است  باید این مهم به دانش آموزان، از سوی معلمان، آموزش داده شود.

او گفت: مسئله‌ای که امروزه بنیان‌ خانواده ها را ضعیف کرده است، همان کمبود معنویت است که فیلم‌های هالیوودی، تاثیر بسزایی در تضعیف آن دارد.

این برنامه با تلاش بسیج فرهنگیان و سپاه انصار الحسین استان همدان، و با موضوع سبک زندگی فاطمی، با حضور معلمان استان همدان، برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین استان همدان هم در این مراسم گفت :خدا را شاکریم که در آستانه چهل و سومین جشن انقلاب هستیم و آن را جشن می‌گیریم .

سرهنگ رستمی گفت : خدا محوری  و  ولایت محوری  از مولفه های قدرت ایران است  که تبعیت از ولایت فقیه را شما معلمان باید به دانش آموزان آموزش دهید.

او گفت:امروزه ، در فضای مجازی ، تبلیغات علیه انقلاب بسیار زیاد شده است، و وظیفه ما این است که دستاوردهای انقلاب را برای دانش آموزان توضیح بدیم و معلمان نقش بسیار زیادی در تربیت و معرفی دستاوردهای انقلاب به دانش آموزان بر عهده دارند.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.