سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یکپارچگی در مدیریت برف اردبیل مانور و تجربه‌ای برای آینده است

وزیر کشور با اشاره به یکپارچگی مسوولان و جهادگران در مدیریت، برف استان را مانور و تجربه‌ای برای بارش‌های بعدی دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - احمد وحیدی گفت: با وجود بارش بی سابقه برف در ۱۰ سال اخیر در اردبیل، مشکل چندانی در زمینه قطع گاز، برق، آب و تلفن ایجاد نشد که این اقدام مدیون تلاش مسوولان استان است.

وزیر کشور در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران بارش برف در استان را مایه خیر و برکت برای تامین آب شرب و کشاورزی دانست و گفت: با توجه به مشکل کمبود آب در زمینه شرب و کشاورزی در کشور، این بارش علی رغم پیش بینی‌ها موجب کاهش درصد خشکسالی و نعمتی بزرگ برای استان است.

وحیدی به کمبود تجهیزات و ماشین آلات برف‌روبی در استان اشاره کرد و گفت: علیرغم اینکه استان اردبیل نسبت به برخی استان‌های دیگر در این خصوص وضعیت مناسبی دارد و با توجه به اینکه تامین تجهیزات به زمان بیشتری نیاز دارد تلاش می‌کنیم امکانات و تجهیزات مورد نیاز استان را تامین کنیم، اما در چنین مواقعی استفاده از ظرفیت‌های سایر استان‌ها ضروری است.

او اقدامات انجام گرفته در خصوص بازگشایی راه‌ها، اطلاع رسانی به مردم از سوی رسانه ملی و همکاری گروه‌های جهادی را نشان از پای کار بودن همه مردم و مسوولان دانست.

وزیر کشور در ادامه با تاکید بر استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی افزود: لازم است با جلب همکاری مردم و گروه‌های جهادی و استفاده از اقدامات ابتکاری تخلیه کوچه‌ها نیز انجام شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۱۲ ۰۷ بهمن ۱۴۰۰
جناب وزیر ده روز است که کوچه و خیابانهای اردبیل شبیه روستاهای چهل سال پیش شده و شهرداری محترم سالهاست که بجای جمع کردن برفها فقط ماسه و نمک میپاشد و شهر تبدیل به ( لجنزار ) می شود. واقعا تاکی اینهمه ریاکاری و فریب و ........تا کی چوپانها در راس ادارات اردبیل قرار خواهند گرفت؟؟؟؟ البته سالهاست که ( شایسته سالاری ) در این کشور حرف اول را می زند!!!!