سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰ فقره کلاهبرداری و سرقت از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: فردی که با شیوه متقلبانه اقدام به دریافت رمز و کارت بانکی رانندگان تاکسی‌های اینترنتی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز - سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده کلاهبرداری و سرقت کارت بانکی رانندگان تاکسی‌های اینترنتی به پلیس آگاهی، بررسی موضوع در دستورکار پایگاه دوم قرار گرفت.

کارآگاهان در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند که متهم به عنوان مسافر سوار تاکسی‌های اینترنتی می شده و با بیان اینکه مسافر است و کارت بانکی و مدارکش را به سرقت برده اند، درخواست رمز و کارت بانکی راننده برای واریز وجه را می‌کرده و در یک اقدام حرفه‌ای با بهانه برداشت پول از عابربانک از خودرو پیاده و در خیابان‌های شلوغ متواری می‌شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: درادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی متهم شدند و با ردزنی تحرکات او در یکی از مناطق شهر کرج، نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

او می گوید: متهم در تحقیقات تکمیلی به ۱۰ فقره کلاهبرداری و سرقت کارت‌های بانکی با این شیوه اعتراف کرد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

در اختیار گذاشتن رمز کارت بانکی در اختیار افراد ناشناس می تواند اقدامات مجرمانه مشابه را رقم بزند.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.