سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرفتار شدن ۲۸۲ نفر در دام کرونا

۲۸۲ مورد بیمار جدید مبتلا به کرونا در شبانه روزگذشته در خراسان جنوبی شناسایی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: در شبانه روز گذشته از  مجموع ۶۸۹ تست ملکولی و سریع در استان ۲۸۲ مورد جدید کرونا شناسایی شدند.

به گفته او از این تعداد ۶ مورد از بشرویه، ۶۵ مورد از بیرجند، ۳ مورد از خوسف، ۴ مورد از زیرکوه، ۳۹ مورد از سرایان، ۲ مورد از سربیشه، ۲۹ مورد از طبس، ۱۲۱ مورد ازفردوس، ۹ مورد از قاین و ۴ مورد از نهبندان شناسایی شد و در شهرستان درمیان در شبانه روز گذشته مورد جدیدی از بیماری گزارش نشد.

 در حال حاضر ۷۳ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۲۶ نفر کرونا مثبتند که  از این تعداد ۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که متاسفانه حال عمومی ۲ نفر وخیم گزارش شده است..

در شبانه روز گذشته یک مورد جدیدی از فوت ناشی از کرونا در استان ثبت شد و آمار جان باختگان این بیماری در خراسان جنوبی به هزار و ۲۸۳ نفر افزایش یافت.

به گفته او در ادامه روند واکسیناسیون تاکنون ۵۶۱ هزار و ۳۳۸ نفر دوز اول واکسن کرونا، ۵۰۵ هزار و ۵۰۴ نفر دوز دوم ۱۳۳ هزار ۹۱۳ نفر دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند و مجموع واکسن تلقیح شده در استان به یک میلیون و ۲۰۰ هزار و ۷۵۵ دوز رسید.

بر اساس آخرین نقشه وضع کرونا در خراسان جنوبی، شهرستان افزایش شیوع کرونا در خراسان جنوبی فردوس به نارنجی (وضع پرخطر کرونا) و شهرستان‌های بیرجند، سرایان، سربیشه و درمیان به زرد (خطر متوسط) تغییر رنگ دادند.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.