سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار سیروان:

مشکل راه ارتباطی و سیل بند روستای حسن گاوداری سیروان برطرف می‌شود

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه دولت با جدیت پیگیر رفع مشکلات مناطق است، گفت: مشکل راه ارتباطی و سیل بند روستای حسن گاوداری سیروان برطرف می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام -  علیرضا رییسی در بازدید سرزده از طرح‌های اجرایی روستای حسن گاوداری گفت: دولت برای رفع مشکلات مناطق محروم برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

او با اشاره به اینکه مشکل راه ارتباطی و سیل بند روستای حسن گاوداری برطرف می‌شود، گفت: احداث سیل بند این روستا در دولت گذشته انجام شده، ولی بدلیل عدم انجام برخی کار‌های کارشناسی، متاسفانه قسمتی از پایین این سیل بند ریزش کرده که تلاش می‌شود از محل طرح‌های منابع طبیعی و آبخیزداری استان رفع مشکل تا دغدغه مردمان این دیار برطرف شود.

فرماندار سیروان گفت: این روستا در زمینه‌های مختلف با مشکلاتی مواجه است که تلاش می‌شود از محل اعتبارات عمرانی روستایی، بخشی از مشکلات آن برطرف شود.

رییسی با یادآوری اینکه پل ارتباطی روستا تکمیل شده و فقط نیاز به آسفالت دارد، گفت: بعد از پایداری شرایط جوی و شروع فصل گرما کار آسفالت آن نیز انجام می‌شود.

او با بیان اینکه پیگیری راه ارتباطی و سیل بند روستای حسن گاوداری در اولویت کاری کاری مسوولان منطقه قرار دارد، گفت: این روستا در زمان جنگ تحمیلی هشت شهید و بیش از ۵۰ جانباز و اسیر تقدیم نظام و آرمان‌های انقلاب کرده است که امروزه می‌بایست مورد توجه ویژه مسوولان قرار گیرد.

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه مرتفع کردن مشکلات مردم از اولویت کاری مسوولان است، گفت: دستگاه‌های متولی طرح‌های اجرایی باید جوابگوی کار‌های عمرانی در این روستا باشند و رفع مشکل آن‌ها را در دستور کار قرار دهند.

رییسی با اشاره به اینکه با رایزنی‌های انجام شده قرار است دستگاه‌های اجرایی نسبت به رفع مشکل راه ارتباطی و سیل بند روستا اقدام کنند، گفت: دولت برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر‌ها برنامه‌های مدونی در دستور کار قرار داده که به مرور زمان اجرایی خواهد شد و مشکلات روستا‌ها در بازدید‌های میدانی توسط کارشناسان دسته بندی و برای اجرای آن‌ها برنامه ریزی می‌شود.

فرماندار سیروان با بیان اینکه مدیریت ارشد استان برای رفع مشکلات روستائیان در اقصی نقاط استان تاکید ویژه‌ای کرده است، گفت: دغدغه استاندار ایلام رفع مشکلات مناطق روستایی است و برای این موضوع مهم برنامه‌های مختلفی در دست اقدام است که در صورت اجرا تحولات اساسی در این شهرستان ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: راه ارتباطی ، سیل بند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.