سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۴ هزار اصله نهال در استان اردبیل غرس می‌شود

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: ۳۴ هزار اصله نهال به یاد ۳ هزار و ۴۰۰ شهید در استان اردبیل غرس می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - محمود قلی زاده گفت: در راستای مصوبه کنگره ملی شهدا پروژه یاد شده با مشارکت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، بسیج سازندگی و مشارکت مردمی اجرا می‌شود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل در جلسه هماهنگی ایجاد بوستان‌های شهدا با فرمانده بسیج سازندگی استان گفت: با تامین نهال از طرف اداره کل منابع طبیعی استان و ایجاد بوستان‌های شهدا توسط بسیج سازندگی در تمامی شهرستان‌های استان این پویش با هدف نهالکاری و توسعه پوشش گیاهی و یادمان شهدا اجرا می‌شود.

قلی زاده می‌گوید: پویش ایران قوی و ایران سبز در سطح مناطق پیشن‌های مردم و بوستان‌های شهدا با مشارکت مردم و بسیج اجرا و در این طرح بنام هر شهید ۱۰ نهال کاشته می‌شود.

او گفت: در این پویش هدف از این حرکت مشارکت حداکثری مردم با گروه‌های جهادی در امر توسعه درخت کاری، حفاظت و صیانت از منابع طبیعی و عرصه‌های خدادادی و احیای فرهنگ حمایت و توسعه پوشش گیاهی در بین جامعه و ارتقاء فرهنگ ترویج ذکر شده است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
تو رو خدا کنار آبرو های خیابان را پر درخت کنید که نیاز به آبیاری هم ندارد.