سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان:

استان همدان در نمایشگاه گردشگری تهران شرکت می‌کند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان از حضور مشترک همدان با چهار استان غربی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-علی مالمیر  گفت: پس از پیگیری این برنامه یک غرفه ۶۰۰ متری در نمایشگاه به پنج استان غربی اختصاص یافت تا به صورت یکپارچه در نمایشگاه مستقر شوند.

در جلسه‌ای با شرکت نمایندگان پنج استان غرب کشور به میزبانی کرمانشاه مقرر شد در راستای توسعه گردشگری غرب کشور برنامه‌هایی اجرا شود که نخستین مورد آن حضور مشترک در نمایشگاه گردشگری بود.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ۹ تا ۱۲ بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی  استان همدان در ادامه گفت: در این نمایشگاه آژانس‌های مسافرتی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و  راهنمایان گردشگری  به صورت مشترک توانمندی های خود را معرفی خواهند کرد.

او گفت: ۱۲ غرفه به منظور استقرار برند‌های جهانی هر استان طراحی شده است وچند تلویزیون بزرگ نیز برای پخش کلیپ‌ها و تیزر‌های تبلیغاتی نصب شده است.

مالمیر در ادامه گفت: چند جایگاه ویژه (VIP) برای برگزاری نشست‌ها در این نمایشگاه اختصاص داده شده و در فواصل مختلف این نشست‌ها با حضور استانداران پنج استان، تورگردانان و راهنمایان گردشگری برگزار می‌شود.

او گفت: امسال تور خبرنگاران گردشگری و راهنمایان گردشگری را برای نمایشگاه پیش بینی کردیم و زمینه برای اجرای ورک‌شاپ صنایع‌دستی مانند سفال نیز فراهم شده است.

مالمیرگفت: هر استانی برنامه‌های هنری و محلی نیز دارد که در فواصل زمانی مختلف در غرفه گردشگری غرب کشور برگزار می‌شود و چند مورد تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی نیز پیش‌بینی شده که در نمایشگاه رونمایی می‌شود.

وجود یک هزار و ۸۰۰ اثر تاریخی و طبیعی که افزون بر یک هزار مورد آن در فهرست آثار ملی ثبت شده و نامگذاری همدان به نام پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین بیانگر استعداد بالای این کهن شهر در بخش گردشگری است.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.