سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۲۱ سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فردیس

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، دستگیری ۲۱ سارق وکشف ۱۲۴ فقره انواع سرقت در این طرح خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان از البرز-  سرهنگ کامران ملکی گفت: به منظور اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان فردیس به اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: در اجرای این طرح، مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد فعالیت افراد سابقه دار حوزه موفق به شناسایی و دستگیری ۲۱ سارق شده و در تحقیقات انجام شده از آن‌ها تا کنون ۱۲۴ فقره انواع سرقت کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اشاره به کشف تعدادی اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان، عنوان کرد: ۸ نفر نیز در رابطه با فروش مواد مخدر دستگیر و بیش از ۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این طرح کشف شد.

سرهنگ ملکی از جمع آوری و تحویل ۱۰ معتاد متجاهر به مراکز بازپروری در این طرح خبر داد و گفت: همچنین در این طرح از ۸۲ واحد صنفی بازدید و برای ۲۲ واحد صنفی اخطاریه پلمب صادر شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان فردیس اجرای این گونه طرح‌ها توسط پلیس فردیس پر قدرت ادامه خواهد داشت و به شهروندان اطمینان خاطر می‌دهیم اجازه جولان به هنجارشکنان و مخلان امنیت شهروندان نخواهیم داد.

هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت مجرمان و بر هم زنندگان نظم و امنیت را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ر.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.