سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر خبر داد؛

بررسی رفع نقاط حادثه خیز در شهرستان دره شهر

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از شناسایی ۱۳ نقطه حادثه خیز داخل شهر و ۱۲ نقطه نقطه حادثه خیز خارج از شهر، طی چند مرحله بازدید تخصصی در جهت رفع نقاط حادثه خیز در محور‌های این شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - سرهنگ کرم حسنی، گفت: در اجرای بند ۳ مصوبات قرارگاه کاهش تصادفات، فرماندهی انتظامی استان با دعوت از دادستان ، شهردار و رئیس راهور شهرستان از محور‌های درون شهری به منظور شناسایی و احصاء نقاط حادثه خیز بازدید میدانی صورت گرفت.

او با اشاره به شناسایی ۱۳ نقطه حادثه خیز داخل شهر و ۱۲ نقطه نقطه حادثه خیز خارج از شهر، طی چند مرحله بازدید تخصصی در جهت رفع نقاط حادثه خیز در محور‌های شهرستان دره شهر، گفت: مجموعه انتظامی شهرستان علاوه بر انجام وظایف ذاتی سازمان، در جهت اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز نیز تلاش و پیگیری‌های زیادی را انجام داده تا سازمان‌های دخیل در امر ترافیک و طراحی بهترین کارکرد را بر اساس نظرات کارشناسان اجرائی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: بازدید صورت گرفته با هدف شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز در سطح شهرستان و انعکاس آن به سایر ارگان‌های دخیل در سطح شهرستان می‌باشد.

او از مردم شهرستان در خصوص صبر و شکیبایی و همکاری و تعامل با انتظامی شهرستان برای پیگیری و رفع مشکلات و حل نواقص جاده‌ها تشکر و قدردانی کرد و گفت: با حرکت در مسیر اجرای قانون و ایجاد روحیه همبستگی در بین تمام آحاد مردم و دستگاه‌ها روز به روز شاهد وضعیت بهتر ترافیک در معابر درون و برون شهری شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.