سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام:

الگو‌گیری از شخصیت کامل حضرت زهرا (س) برای تمام زنان مایه سعادت است

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام، گفت: خدمات ارزنده زنان شاغل در شرکت گاز استان کاملا پیدا است و داشتن تحصیلات عالیه بانوان همکار در این مجموعه یک حسن بزرگ است که در پیشبرد امورات سازمان نقش اساسی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - عباس شمس‌اللهی در مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شرکت گاز استان ایلام که به مناسبت گرامیداشت روز زن و مقام مادر برگزار شد، به گوشه‌ای از توانمندی‌های زنان شاغل در شرکت در امور تخصصی پرداخت و گفت: بانوان شاغل در این شرکت جدا از انجام وظیفه و مدیریت منزل و تعلیم و تربیت فرزندان، توانسته‌اند به خوبی در بخش‌های مختلف اداری نیز نقش خود را ایفا کنند.

او با بیان اینکه تربیت فرزند صالح و تحویل آن به جامعه یکی از اساسی‌ترین وظایف مادر در خانواده است، گفت: تربیت فرزند از رکن‌های اساسی رشد و پیشرفت جامعه است و در این راستا بانوان شاغل در این شرکت می‌بایست به این موضوع مهم توجه جدی کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با تبریک میلاد فرخنده حضرت فاطمه (س)، گفت: روز ولادت آن بانوی آسمانی، روز پاسداشت حرمت زن در جامعه و از اصول منطق اخلاقی اسلام است، زیرا تمام ابعادی که برای زن و یک انسان کامل متصور است در کالبد حضرت زهرا (س) جلوه کرده است.

او به اهمیت جایگاه زن و مادر در جامعه اشاره کرد و گفت: الگو‌گیری از شخصیت کامل و بی بدیل حضرت زهرا (س) برای تمام زنان مایه آرامش و سعادت در زندگی است.

همچنین در این مراسم مشاور امور بانوان و خانواده شرکت گاز استان ایلام از حمایت‌های مدیرعامل شرکت در توجه و استفاده از توانایی بانوان شاغل در رده‌های مدیریتی این مجموعه قدردانی کرد و گفت: این امور در طول سال جاری تاکنون مطالبات و انتظارات بانوان شاغل را مطرح و پیگیری کرده است.

شهناز سلطانی به اقدامات انجام شده این شرکت در حوزه بانوان شاغل اشاره کرد و گفت: تعداد قابل توجهی از بانوان شاغل در رده‌های مدیریتی این شرکت بکار‌گیری شده‌اند که این نشانه توانمندی آنان در زمینه‌های مختلف بوده است.

او از پیگیری و رفع نیازمندی‌های بانوان شاغل در این شرکت خبر داد و گفت: امور بانوان و خانواده این شرکت در خدمت زنان شاغل در این مجموعه می‌باشد و رفع مسائل و مشکلات آنان را پیگیری می‌کند.

در این مراسم از ۳۶ بانوی شاغل در شرکت گاز استان ایلام با اهدای لوح سپاس، هدایای نقدی و شاخه گل تقدیر شد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.