سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت بزرگداشت مقام زن؛

از بانوان دستگاه‌های اجرایی استان همدان تجلیل شد

در مراسمی از بانوان دستگاه‌های اجرایی استان در نشست با استاندار همدان قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-  استاندار همدان در نشست با بانوان دستگاه‌های اجرایی استان به مناسبت روز زن و مادر گفت: امروز در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی حضور بانوان را به برکت انقلاب اسلامی داریم که نشان از توانایی بانوان این سرزمین است.

او گفت: تجلیل از بانوان و مادران، ارج گذاشتن به مقام شامخ زن در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 استاندار همدان گفت: جایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) در تاریخ اسلام و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ایشان، پذیرای زنان جامعه از این شخصیت بزرگ به عنوان الگو است.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: انقلاب اسلامی حرکت و نهضتی بود که نگرش و نگاه را به زن و نقش آن در خانواده و جامعه تغییر داد، زیرا که پیش از آن دو دیدگاه عقب مانده‌ای بود که یا زن باید مدرن باشد یا در کنج خانه، اما نگاه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب این است که زن باید تمدن ساز باشد، زیرا اسلام جایگاه رفیعی را برای دختر، همسر و مادر قائل است و تمدن سازی و نقش محوری تمدن ساز زن در انقلاب اسلامی شکل گرفت.

او گفت: خانم مرضیه دباغ بانوی مبارز و انقلابی همدان بود که این بانو مبارز و مجاهدی بود که در دوران ستمشاهی دوشادوش مسلمانان مجاهد مبارزه کرد و تحت شکنجه‌های شدید از راه و مجاهدت خود دست برنداشت حتی در زمان شکل گیری سپاه مامور شد تا در کنار دیگر برادران به شکل گیری این مجموعه کمک کند.

در پایان این مراسم به نمایندگی از هر حوزه از ۲۰ نفر از بانوان دستگاه‌های اجرایی استان تجلیل شد.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.