سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز حرکت کاروان راهیان نور خراسان رضوی از نیمه دوم اسفند

مدیرعامل هیئت مدیره سازمان مردم نهاد انجمن راویان فتح رضوی از حرکت کاروان‌های راهیان نور و برقراری مجدد این سفر‌های زیارتی از نیمه دوم اسفند ماه امسال خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - عباس آرانیان گفت: برنامه ما در جهاد تبیین، روایتگری حوادث مرتبط با انقلاب اسلامی در قالب‌های تخصصی و برای مخاطبان مختلف شامل بانوان، دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب است و اگر ستاد کرونا تصمیم دیگری اتخاذ کند برنامه جدید اعلام می‌شود.

درحال حاضر در خراسان رضوی ۲۷ گروه راوی سازماندهی شده‌اند، ۱۶ گروه در شهرستان‌ها، یک گروه از بانوان و ۱۰ گروه از مردان در مشهد داریم که میانگین تعداد افراد هر گروه ۲۵ نفر و در مجموع هم اکنون افزون بر ۵۰۰ راوی سازماندهی شده‌اند.

او گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس، دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف را گذرانده اند و اکنون می‌توانند به صورت تخصصی به راویتگری انقلاب اسلامی، دهه بصیرت و معرفی شخصیت شهید قاسم سلیمانی بپردازند.

مدیرعامل هیئت مدیره سازمان مردم نهاد انجمن راویان فتح رضوی گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس، دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف را گذرانده اند و اکنون می‌توانند به صورت تخصصی به راویتگری انقلاب اسلامی، دهه بصیرت و معرفی شخصیت شهید قاسم سلیمانی بپردازند.

انتهای پیام//ا.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.